Gå til innhold

Kommer med mer spillutstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Musen har 2000 DPI og 7080 FPS."

Hører jeg noen si overkill? mtp. at USB oppdaterer med en frekvens på 125hz ser jeg ikke helt poenget med 7080 "FPS".

Tastaturet så snasent ut. Jeg har lenge hatt lyst til å flytte numpad til venstre side så ejg slipper å løfte hånda fra musen, hver gang jeg skal taste tall.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Det tastaturet skal testet for sure. Har hatt 3x Logitech Media Elite nå, og det er by far det beste ytelse/pris -tastaturet der ute akkurat nå spør du meg. Det tåler massevis, er lett å skrive på osv. osv. Generelt et veldig bra tastatur for under 200,-!

 

Musa er fail, har selv testet v1 og ser at det ikke er noen stor forskjell. Og 9 knapper? Hvem trenger det? Holder med 5. Har selv RaZer Diamondback (den gamle) som har 7, og 2 av knappene (frem/tilbake knapper på høyresiden av musa, må bruke ringe/lillefingeren for å trykke og det går ikke med den formen.

Lenke til kommentar
Har selv RaZer Diamondback (den gamle) som har 7, og 2 av knappene (frem/tilbake knapper på høyresiden av musa, må bruke ringe/lillefingeren for å trykke og det går ikke med den formen.

Enig, verste musen jeg noen gang har prøvd :D

Sitter nå med en logitech MX510, men har tenkt å kjøpe roccat kone når den kommer :)

Lenke til kommentar
"Musen har 2000 DPI og 7080 FPS."

Hører jeg noen si overkill? mtp. at USB oppdaterer med en frekvens på 125hz ser jeg ikke helt poenget med 7080 "FPS".

Tastaturet så snasent ut. Jeg har lenge hatt lyst til å flytte numpad til venstre side så ejg slipper å løfte hånda fra musen, hver gang jeg skal taste tall.

 

Jeg bruker steelseries mus som er 1000hz selv uten driver. Den trenger faktisk ikke driver.

Med tanke på at f.eks logitech's setpoint drivere er fra 40-90mb, om en enda mer større installert, og at det krever bakgrunnsprosesser kjørende i windows, er det ett enda større pluss. Samt at musen min funker på 1000hz også i linux.

 

Det er 8ms i forskjell det på ifra 125hz til 1000hz. Noe å tenke på kanskje.

 

Ser Tordenflesk her ler av steelkeys. Vel jeg ler rett tilbake.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...