Gå til innhold

Flatskjerm-skred fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig strategi av Sony og kun ha LED baklys på 46" og 50" tvene.

Samsung kommer jo snart med en 40" tv med LED baklys A780 og de kundene som synes at 46" blir for stort vil da logisk velge Samsung i stedet for.

 

Men uansett så var det jo "blodpriser" for 46" og 50" tvene.. Men jeg vil anta at dette kommer til å endre seg raskt..

 

Men det kommer selvsagt ann på hvilke priser som Samsung og LG setter på sine nye 40", 46" og 47" tver med LED baklys.. Hvis disse er mer fornuftig priset så må nok også Sony senke prisene på sine tver.

Lenke til kommentar
Synes det var dyrt med dei nye skjermane, ijallefall når ein får Plasma for under halve prisen med enda betre biletekvalitet.

 

Bedre på noen fronter ihvertfall :) Men jeg er enig med deg i at dette er dyrt, håper LED-baklys kjapt blir endel vanligere, og ikke minst billigere. Da begynner forhåpentligvis LCD å komme seg.

 

AtW

Lenke til kommentar
W4500 er mer lommebokvennlig.

40-tommeren koster 17 500 kroner

Vet ikke helt om jeg syns 17500 for en 40" er lommebokvennlig.. :whistle:

 

Enig, forgjengeren W4000 ligger på ca. 11.000,- nå. Men dette er vel veil. priser da, blir sikkert noen tusinger rimeligere når de først kommer i omløp.

 

 

Toppmodellen Bravia X4500

Hvorfor er denne så grisestygg?!

 

Synes W4500 var enda verre... :)

Lenke til kommentar

Nå er det vel 55" og ikke 50" som er riktig, står litt om hverandre i artikkelen. MEN 66000 kr for 55" LED det tror jeg ingen vil gi når Samsung kommer med sin andre generasjon 55" LED LCD for under halve prisen.

De første prisene er dukket opp i Europa http://www.digitalstreet.nl/product_info.p...a13pc4q9o71lhi3 og snaue 3100€ inkl. 19% moms er ikke illle.Vil vel si godt under 30000 på parallellimporterte TV'er her hos oss. Info om Samsung 9 Serie http://gizmodo.com/5028157/samsung-updates...obably-worth-it

 

Tror Sony kommer til å slite med den prisstrategien de her legger opp til

Lenke til kommentar
Synes det var dyrt med dei nye skjermane, ijallefall når ein får Plasma for under halve prisen med enda betre biletekvalitet.

 

Bedre på noen fronter ihvertfall :) Men jeg er enig med deg i at dette er dyrt, håper LED-baklys kjapt blir endel vanligere, og ikke minst billigere. Da begynner forhåpentligvis LCD å komme seg.

 

AtW

 

Prisen var litt drøy, 66 laken for en 55" skjerm er ganske mye penger. Spesielt med tanke på hva Pioner sine Kuro skjermer koster. Sony skjermene kommer derimot nok til og ha en god del bedre sort nivå.

 

Gleder meg veldig til tester av disse skjermene og Samsung sine nye, F96 er helt konge så disse skjerme blir garantert mektig deilige. ;)

Lenke til kommentar
W4500 er mer lommebokvennlig.

40-tommeren koster 17 500 kroner

Vet ikke helt om jeg syns 17500 for en 40" er lommebokvennlig.. :whistle:

 

Nå ligger jo 40 tommeren inne i prisguiden til 14999 alt så du skal ikke se bort i fra at prisen raskt beveger seg ned mot de 10500 som forgjengeren ligger på :roll:

Lenke til kommentar

W4000 er ikke forgjengeren til w4500!

 

Skjermene kommer til å selges paralelt, den største forskjellen er at w4500 har bedre bildebehandling, og regnes som modellen over w4000!

 

På mange måter var ikke w4000 noe etterfølger til w3000, w4500 er den "nye" w3000, og er derfor veiledende priset likt som w3000 var.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...