Gå til innhold

PS3-oppdatering trekkes (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

merka selv etter oppdatering så begynner spillene mine og flimre og den detter regelrett ut, får bare snø på tv før det kommer tilbake :S er det et dårlig tegn?

Lenke til kommentar
Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere?

 

Du har 5 års reklamasjonsrett. Garantibegrepet som blir brukt av mange forhandlere, er i de fleste tilfeller bare tull og uten betydning.

 

 

Jeg er ganske sikker på at man har lovbestemt 2 eller 5 års GARANTI, ikke reklamasjonsrett. Husker det var mye snakk om mobiltelefoner skal ha 2 eller 5 år for en stund tilbake, og da var det snakk om mobiler som tar kvelden tidlig, uten at man kan påvise noen mangler fra begynnelsen av ...

Lenke til kommentar
Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere?

 

Du har 5 års reklamasjonsrett. Garantibegrepet som blir brukt av mange forhandlere, er i de fleste tilfeller bare tull og uten betydning.

 

 

Jeg er ganske sikker på at man har lovbestemt 2 eller 5 års GARANTI, ikke reklamasjonsrett. Husker det var mye snakk om mobiltelefoner skal ha 2 eller 5 år for en stund tilbake, og da var det snakk om mobiler som tar kvelden tidlig, uten at man kan påvise noen mangler fra begynnelsen av ...

I norge har vi lovbestemt 2 eller 5 års reklamasjonsrett, garanti gjelder kun hvis den dekker mer enn reklamasjonsretten.

Lenke til kommentar

"According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download.

 

"We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor."

Dette stemmer ikke :(

Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36

Lenke til kommentar
"According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download.

 

"We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor."

Dette stemmer ikke :(

Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36

 

Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker.

Lenke til kommentar
"According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download.

 

"We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor."

Dette stemmer ikke :(

Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36

 

Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker.

 

Jeg har fortsatt oppdateringen!

 

funker vel på 60 gig..

Lenke til kommentar
Syntes 2.40 har godt fint jeg eneste jeg har opplevd er lag med menuen ingame

Samme her. Og det lagget er jeg allikevel vant med fra xbox.

 

"According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download.

 

"We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor."

Dette stemmer ikke :(

Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36

 

Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker.

 

Jeg har fortsatt oppdateringen!

 

funker vel på 60 gig..

Det var ikke noe forskjell på versjonene.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...