Gå til innhold

Opprør mot Iphone-priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tvilsomt at Netcom kommer til å gjøre noe som helst med dette, men det får kanskje de andre operatørene til å sette fastpriser på sin datatrafikk! Pr idag tror jeg Chess har det billigste fastpris abonnementet til 450 kr i mnd + hvilke som helst abonnement(ikke kontantkort tror jeg). Er hvertfall et LANGT bedre alternativ enn iTalk abonnementene.

Endret av smileyy
Lenke til kommentar

Det finnes bare én måte å få Netcom og/eller Apple til å høre: La være å kjøpe. Jo mindre penger de får inn jo mer vil de forsøke å endre på det. Jo flere som kjøper til tross for urimelige vilkår, jo mer vil de anse urimelige vilkår som akseptert og dermed fortsette med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Prisene er kanskje ikke urimelig i forhold til andre når det kommer til stykket (direkte sammenligninger), men jeg hadde satt pris på ett alternativ der hvor mb-nedlastning ikke var inkludert. Da hadde jeg kanskje tatt meg råd til å kjøpe en iphone ettersom ab. sannsynligvis hadde blitt minst 1/4 av prisen det er i dag.

Lenke til kommentar

Netcom kan jo ta betalt hva søren de vil. Det er ingen rettighet å eie en Iphone, og dessuten er det naturlig når de har tilgang på noe som selger som varme hveteboller.

 

For å være litt blasfemisk, både når det gjelder 'o hellige Iphone' og for de kristnes del (beklager):

post-61018-1215006181_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takk for omtalen, det er noen dobbeltposter pga en bug i systemet som nå er rettet. Vi jobber for tiden med å slette alle duplikater, men mens jeg skriver dette så har vi rundet 1300(unike) underskrifter.

 

Om Netcom bryr seg eller ikke.. er helt opp til dem. Vi har bare laget en side som gir folk mulighet til å signere mot de ubrukelige betingelsene i iTalk. Vi håper Netcom inser at det tilbudet de har klart til lanseringen ikke er godt nok.

 

ATT som er operatøren i USA skal selge iPhone 3G uten binding til $599 og $699 noe som gjør at import fra USA kommer til å fortsette som før.

Endret av KDN
Lenke til kommentar
Og ja bare klag, jeg vil også klage over at Iphone ikke er gratis.

 

Helt enig :)

 

Når man først er i gang - hvorfor ikke starte en underskriftskampanje for å få Apple til å dele ut GRATIS iPhone til ALLE??

 

Dette virker mildt sagt lite gjennomtenkt av initiativtakerne :ph34r:

Lenke til kommentar

Vil anbefale artikkelforfatter å endre teksten i artikkelen fra "For en time siden var det 1013 underskrifter registrert. Da vi sjekket for et par minutter siden hadde antallet økt til over 1200 personer." og erstatte "for en time siden" til å heller si et spesifikt tidspunkt. Ikke veldig informativt med "for en time siden".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...