Gå til innhold

Flere TV-er fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dynamiske kontrastforholdet er på 33000:1

Hva er den ekte, statiske kontrasten?

 

Fungerer Sonys TVer bra med PCer? (1:1 oppløsning osv)

 

Bruker selv en KDL-46W3000 koblet til PC-en og 1:1 pixelmapping fungerer perfekt, bare du har satt det opp rett i nVidia/ATi's kontrollpanel. Hadde litt problemer med å finne de rette valgene, men lyktes til slutt!

Lenke til kommentar

Hei, går og leker med tanken på å kjøpe ny tv når jeg engang må få meg en dekoder i huset, hadde da håpet at jeg kunne fått dekoder intergrert i tven. Men såvidt jeg har fått med meg så er det bare sony som har en godkjent dekoder foreløpig. Vet dere om noen flere som kommer etterhvert og som selges i 37".

Lenke til kommentar
Si det... ut ifra hva jeg kan se, så er tv'ene identiske, forruten om at W4000 har bare 2 hdmi innganger tror jeg... vi får nok vente på testen ;)

 

Fikk min 40W4000 igår og den har 3x hdmi inganger. Tv'en støtter også 1:1 full pixel mapping. Tv'en er rå bra :) Jeg er iallefall meget fornøyd. Bruker den mot en HD PVR dekoder fra get, xbox 360 og 9800gx2 med hdmi utgang.

Les full test på http://www.hdtvtest.co.uk

Lenke til kommentar

Bestillte meg en KDL-46W4000K igård! Gleder meg til og teste. Men det ser ut til at lagerbeholdningene ikke har kommet til nettbutikkene enda :( Ubekreftet 29.05.08.

 

Jeg har en NEC42PX3 plasma som begynner og bli noen år nå, den har fått en del defekter som innbrent Discovery channel logo :blush: Og en horisontal linje tvers over skjermen hvor bildet er mørkere over en under.

 

Gleder meg til og teste forskjellen på tv`ne :)

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

drvcd: Du kan sende tips inn på tips AT hardware.no

De har selvsagt ikke kapasitet til å skrive om alle nylanseringer av alle produktgrupper fra alle merker. De luker ut lanseringer de mener er spesielt interessante eller tilfeldigvis kom over. Sender du inn tips så er det større sannsynlighet for at de skriver om akkurat ditt tips enn om ingen tipset dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...