Gå til innhold

Mikro-bærbar med krutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstår ikke helt hvorfor de puttet en harddisk i denne. Kanskje fordi de ville reklamere med at den kan kjøre Vista (Vista på en 4 GiB SSD blir problematisk)?

 

vet ikke hva en kan klare å presse vista inn på om en virkelig prøver, men har hørt rykter om at den glatt kan sluke 15GB om en ber om full installasjon...

Lenke til kommentar
Atom på 1,33GHz og Vista høres ut som en lite lur kombinasjon.

Jepp, jeg kunne ikke brydd meg mindre om Vista kjører smertefullt, mindre smertefullt eller ikke i det hele tatt på denne.

 

Jeg lurer også på hvorfor de har valgt harddisk i denne. En SSD med 2-8 GiB er jo både billig, svært lite plasskrevende, tærer mindre på batteriet og tåler knall og fall mye bedre.

Lenke til kommentar
Atom på 1,33GHz og Vista høres ut som en lite lur kombinasjon.

Jepp, jeg kunne ikke brydd meg mindre om Vista kjører smertefullt, mindre smertefullt eller ikke i det hele tatt på denne.

 

Jeg lurer også på hvorfor de har valgt harddisk i denne. En SSD med 2-8 GiB er jo både billig, svært lite plasskrevende, tærer mindre på batteriet og tåler knall og fall mye bedre.

 

vista med tablet/origami experience trenger kanskje en smule mer plass?

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvorfor de puttet en harddisk i denne. Kanskje fordi de ville reklamere med at den kan kjøre Vista (Vista på en 4 GiB SSD blir problematisk)?

 

vet ikke hva en kan klare å presse vista inn på om en virkelig prøver, men har hørt rykter om at den glatt kan sluke 15GB om en ber om full installasjon...

Jeg sa ikke at det var umulig -- bare problematisk. Det hadde vært hårreisende hvis det var umulig å få Vista ned på under 4 GiB.

Lenke til kommentar
Atom på 1,33GHz og Vista høres ut som en lite lur kombinasjon.

 

problemet er nok heller ram/harddisk ytelse.

 

en celeron 1,5ghz har ingen som helst problemer med vista så tviler at atom 1,33 er for svak. 1gb med 4200rpm disk til kan bli mere problemer med. 1 gb er nettopp nok for å få kjört vista, 1,5ghz burde egentlig vaert minimum. Hvis du kun har en 4200rpm disk kommer den til å få jobbe noe utrolig mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...