Gå til innhold

Anmeldelse av Freight Tycoon Inc.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo moro ut det der, spiller Transport Tycoon nesten hver dag fremdeles. Klart, hadde ikke spilt det på flere år inntil jeg fant ut om Open TTD. Men dette ser jo også bra ut, men skulle vært mulighet for flere transport typer. Savnet for fly, tog og båter blir litt for stort. Blir vel bare å spille mer Transport Tycoon isteden :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Så tittelen og drømte meg ett øyeblikk bort om en ny ttdx... :p

Kjetter! Hvem trenger det så lenge man har OpenTTD... :whistle:

 

Neida, men hadde vært fantastisk med et nytt, ordentlig transportspill med de samme kvaliteter som TTDX.

 

Spilte faktisk Railroad Tycoon 3 her om dagen. Husket 1/2 fra da jeg var liten, så måtte prøve det når en kamerat hadde med CD-ene på LAN.

Slike spill er faktisk ganske underholdene.

Ja, spesielt Railroad Tycoon 1 er jo en klassiker. Likte også RT3. Men nyeste spillet fra Sid Meier, Railroads! likte jeg ikke. Ble for mye "leketog-følelse" over dette spillet.

Lenke til kommentar

For ett spill. Det støtter ikke vista. Det henger seg under loading hver eneste gang. Har ingenting å si om man kjører i compatibilty mode. I følge forumet til de som har lagd det er det ikke et unikt problem. Er flere som rapportere om akkurat samme problem.

Lenke til kommentar

Jeg avsluttet nettopp en spilløkt i OpenTTD. Så denne artikkelen og drømte om en verdig oppfølger til TTD-serien, men ble nok en gang skuffet...

 

OpenTTD er hvertfall det beste spillet pr. dags dato, basert på tidenes best dataspill - Transport Tycoon. Det er nesten litt trist at spillbransjen ikke har prestert å slippe en verdig etterfølger (OpenTTD er på langtnær perfekt) innen nå, 14 år etter TTs lansering.

 

 

- Underskriftskampanje anyone?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...