Gå til innhold

Anmeldelse av Freight Tycoon Inc.


Anbefalte innlegg

Ser ikke ut til å fungere i Vista, nei...

 

Det fungerer fint i Vista.

Eneste problemet er at saven ikke alltid vil loade, så du må restarte spillet et par ganger for å klare det.

Jeg måtte også deaktivere noe i grafikkinstillingene.

Husker ikke helt hva det var, men måtte deaktivere noe siden grafikkdriverene krasja hele tiden, så hvert 3-5. sec stoppa spillet i noen sec mens skjermen ble svart.

Tror det var bloom eller no sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke ut til å fungere i Vista, nei...

 

Det fungerer fint i Vista.

 

Hmm, rart. Hos meg så tar det enten utrolig lang tid å laste eller så slutter bare spillet å svare. Eneste jeg har klart er å komme inn på spillmenyen. Det har skjedd èn gang. Bruker du 32 eller 64-bits?

Lenke til kommentar

Får bare "unable to load list" når jeg prøver å laste ned spillet med den medfølgende DLM'en etter at jeg har kjøpt det.

 

Har googlet og det er visst to stk som har samme problemet, men ingen løsning. Dette gjelder både på min stasjonære med Vista x64 og bærbare med XP.

 

Et reply antydet at det kunne være firewall - men jeg finner ikke noe oversikt over hvilke porter som må være åpne for å kunne laste ned heller :/

 

Jævla piss... heretter holdet jeg meg til Steam for digital nedlasting.

Lenke til kommentar

Fikk det omsider til å virke.

 

Oppdaget laaaaaaaaaaaaange loadetider i Vista, men så fant jeg en løsning på det da. Problemet virket kjent i forhold til andre spill, og riktignok - her er det som funket for meg (som i så mange andre spill):

 

Start spillet, task manager -> set affinity til bare 1 kjerne - voilá - spillet laster på 5 sec. Null problemer med campaigns heller så langt. Eneste som fortsatt tar tid ser ut til å være å starte scenarios, men å loade et scenario-savegame tar bare noen få sec.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...