Gå til innhold

Anmeldelse av Evil Days of Luckless John


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel strengt tatt ingen som tvinger dere til å teste denne type spill. Skal dere teste spill ingen har hørt om så ta for dere gode spill. Joda det har underholdningsverdi, herregud så bortkastet tid.

 

Mjaa, mjoo - forsåvidt enig i dette tilfellet. Ser av produktinfo at spillet ble utgitt 26. Oktober 2007, hvorfor er det plutselig relevant å anmelde det nå? Ja, slike anmeldelser kan være morsomme, men jeg syns det burde være et vis poeng bak.

Lenke til kommentar
Det er vel strengt tatt ingen som tvinger dere til å teste denne type spill. Skal dere teste spill ingen har hørt om så ta for dere gode spill. Joda det har underholdningsverdi, herregud så bortkastet tid.

 

Mjaa, mjoo - forsåvidt enig i dette tilfellet. Ser av produktinfo at spillet ble utgitt 26. Oktober 2007, hvorfor er det plutselig relevant å anmelde det nå? Ja, slike anmeldelser kan være morsomme, men jeg syns det burde være et vis poeng bak.

Slapp av folkens. Dere vet godt at vi ikke har for vane å publisere anmeldelser av mange måneder gamle spill. Forklaringen er enkel: Dette var en av prøveomtalene til Pål Solheimsnes (som fra i dag er et fullverdig medlem av redaksjonen, så for han var dette alt annet enn bortkastet).

 

Det blir for dumt å forkaste en så godt skrevet anmeldelse, og vi tror alle har godt av å lese en skikkelig slakt en gang i blant, også når spillet er noen måneder gammelt :-)

Lenke til kommentar

Dette var en god skrevet omtale, ønsker Pål velkommen som skribent til gamer.no. Liker å lese artikler på nynorsk!

 

 

2-3/10 spill er spill jeg sporadisk kan finne på å teste kun for underholdningens skyld, som enkelte andre gjør når det er slakt på gang. Men når det går så langt ned som til 1/10 her på gamer.no da holder jeg meg unna...

Lenke til kommentar

Jeg har min egen lille teori om at anmeldelser av denne typen kun blir publisert pga gamer.no ønsker å dra ned den samlede snitt karakteren av alle anmeldelser.

 

En slik anmeldelse har uansett liten nytteverdi for meg som leser. Bare ved å lese teksten på forsiden forstår jeg at anmelder trolig gir terninkast 1 og det er mao bortkastet å lese. Er vel bedre å anmelde noen nisje spill som det er verdt å kaste søkelyset over? Men slike spill eksisterer kanskje ikke lenger...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...