Gå til innhold

Ny retning for Battlefield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler at Battlefield serien passer best i BF1942 / BF2 stilen.

BF2142 blei jo en stor skuffelse, de gjorde egentlig en god jobb med selve spillet, det var jo bare at hele settingen ble så rotete og passet liksom ikke helt.

 

Jeg tror ikke "cartoon" stilen er veien å gå.

 

Vil heller se en videreutvikling av BF2 alla Bad Company til PC.

Få inn litt bedre fysikk osv..

 

Det å forandre hele settingen liker jeg ikke.

Ikke bytt ut noe som alt fungerer så bra.

Lenke til kommentar

Åneeeeeeeei (Beklager den der, men nå ble jeg lei)

Om de ikke har ødelagt serien nok fra før av, så prøver de i alle fall så godt de kan nå.

TF2 grafikk på et slikt spill, der realisme har vert en av grunnpilarene gjennom serien.

 

Eneste som drar det opp fra den sikre død er at det er gratis.

Lenke til kommentar
Ugh. Hvorfor skal de prøve å gjenta noe som allerede er gjort av noen andre?

Behold mekanikken fra 2142, settingen fra 1942, og sleng det inn i en ny grafikkmotor (med "realistisk" grafikk), så tror jeg alle ville vært fornøyde.

Legg merke til en detalj som fantes i 1942 som ikke så mange produsenter ennda har fått med....

Se soldatene i øye... ja de flytter på seg og de blunker ^^

Lenke til kommentar
Ugh. Hvorfor skal de prøve å gjenta noe som allerede er gjort av noen andre?

Behold mekanikken fra 2142, settingen fra 1942, og sleng det inn i en ny grafikkmotor (med "realistisk" grafikk), så tror jeg alle ville vært fornøyde.

Legg merke til en detalj som fantes i 1942 som ikke så mange produsenter ennda har fått med....

Se soldatene i øye... ja de flytter på seg og de blunker ^^

 

Det har faktisk "World of Braindead" også, men jeg tror den er mer livaktig på BF.

Lenke til kommentar

Høres ganske teit ut med "tegneseriegrafikk" ja . :(

Og enda mer tvilsomt høres det ut med "gratis" og "mikrotransaksjoner". I mine ører høres dette ut som at EA nå har tenkt til å selge bedre våpen til de som betaler for det. Desto mer du betaler, desto større fordeler får du. :thumbdown:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...