Gå til innhold

AMD RV670 avbildet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Storebroren kommer samtidig.. og sikkert div. modeller med mer minne før jul.

 

Oppfølgeren som ryktes å bli ett kort med 2stk gpu kommer over nyttår.

 

"Det offisielle navnet for AMDs nye mellomklasse-skjermkort blir trolig Radeon HD 3850/3870."...er liksom ikke noe storebror der :p Uansett...hvis det er tilfelle at de skal komme med en "dual core", så tror jeg de er inne på et feilspor.

Lenke til kommentar
nvidia husker jeg ikke navnet på. januar er satt for begge

D8E (2x G92). Den skal komme i 1. kvartal '08.

 

Dette er old news BTW. Jeg lagde en tråd i september om hvordan RV670 kom til å se ut...

Link

 

Tvilsomt at evt dualkort fra nvidia blir basert på G92, blir nok helt sikkert G9x brikken.. men de har jo så mye mer potensialet å hente ut

Lenke til kommentar

Det gir et dårlig førsteintrykk å se en liten billigvifte på den. Enten skal det være en vifte med masse skit rundt, eller så så skal det være heatpipe. Og jeg synes de kunne gjøre lengden på kortet mye kortere, det var en del ledig plass på kretskortet. Men men, godt kort ser det ut til å være. Får bare håpe de ordner GPU-klienten i tide (Folding@Home).

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Kjøleløsningen er nok bare av den midlertidige sorten - i dette tilfellet er det nemlig snakk om Zalmans VF700.

 

Gigabyte bruke denne kjøleløsningen på sine X1950 Pro-kort.

 

Det gir et dårlig førsteintrykk å se en liten billigvifte på den. Enten skal det være en vifte med masse skit rundt, eller så så skal det være heatpipe. Og jeg synes de kunne gjøre lengden på kortet mye kortere, det var en del ledig plass på kretskortet. Men men, godt kort ser det ut til å være. Får bare håpe de ordner GPU-klienten i tide (Folding@Home).

 

Dette er ikke ATIs offisielle kort smarten. Jeg tror nok de trenger den lengden på kortet som de bruker, ellers ville det jo være svært uøkonomisk av både chip- og skjermkortprodusentene.

Endret av Corleone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...