Gå til innhold

Master-IT er konkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig trist.  20 000 kroner er MYE penger for mange. Spørs hvor mye penger de får igjen, om noe i det hele tatt, ettersom selskapet har en rekke andre kreditorer...

9175937[/snapback]

Det spørs vel, det er vel vanligvis de første kreditorene som blir prioritert først..?

9175963[/snapback]

Jeg tror det. Samt de største kreditorene. Aller først brukes ikke utbetalt lønn til ansatte (som plutselig står uten jobb) å prioriteres, men vet ikke om det har vært tilfelle her.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg syns det er feil at kreditorer skal prioriteres over privatpersoner som har betalt for en vare de aldri mottok, bedrifter og leverandører har større mulighet for å skrive av tapet av pengene men privatpersoner som mister 20k må gjerne spare i et halvt år eller mer for å få nok til å kjøpe ny vare.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er feil at kreditorer skal prioriteres over privatpersoner som har betalt for en vare de aldri mottok, bedrifter og leverandører har større mulighet for å skrive av tapet av pengene men privatpersoner som mister 20k må gjerne spare i et halvt år eller mer for å få nok til å kjøpe ny vare.

9176065[/snapback]

Ja enig i den, serlig på grunn av at jeg er en av de som har mistet 20K.

Lenke til kommentar

Er det rart i at enkelte får besøk av steroidebroilere med balltre? Ikke det at jeg oppfordrer til vold, snarere tvert i mot. Det man sender ut av dårlige vibber får man ti ganger tilbake...

Avforum er jo også en kreditor, så de burde komme på lista over sådanne.

Lenke til kommentar

Kommer vissnok en artikkel om dette i Aftenposten i morgen. Selv har jeg deltatt litt i tråden på avforum og kan ikke annet enn å ønske alle der den beste løsningen. Når det gjelder hovedpersonen selv har jeg ingen sympati. Jeg hater rett og slett svindlere!

 

Når det er sagt er Samsung M86/87 den beste TV på markeded, så jeg håper dere alle har den snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...