Gå til innhold

Master-IT er konkurs


Anbefalte innlegg

så lenge det er midler å ta av i avforum/avshop/pcperformance/familien lygren, synes jeg ikke de ~40 kjøperne skal ta til takke med noen form for avkorting. her har (imho) lygren opptrådt så til de grader uprofft. tilsidesatt sikkerheten til kjøperne (forutsettningen om at betaling ikke vil skje før tvene er på plass) uten å spørre/informere dem om det. sånn går det når en blendes av fortjeneste :/

 

han får vente med regulering til ungene i et par år, selge huset og avkorte ferien i syden før han tilbyr folk 50øre pr krone tilbake. synes ikke han lygren gjør annet enn å skryte av seg selv samt prøve å begrense sitt eget ansvar, i den tråden på avforum.

 

edit: sklivejeif

Endret av charlie di meola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Delt ansvar/Delt fortjeneste? :hmm: (utdyper ikke den noe mere)

 

Det formbrukerne bør gjøre etter min mening er, gå etter han som motok pengene først (han som står for powerbuyen) Så får heller han som overførte pengene gå til sak mot Master-IT.

 

*Litt rotete post da jeg er trøtt*

Lenke til kommentar
...vi har nylig kjørt to runder med Panasonic 42PV70 fra dem der de har oppført seg eksemplarisk (29 TVer totalt).

 

Vi overfører heller ikke beløpet videre til selgeren før TVene er levert, det er fast praksis til vi har etablert en solid porsjon erfaring med MasterIT!

 

Mao sa han at beløpet kunne bli overført på forhånd gitt tilstrekkelig tillit til "MasterIT", og det hadde han tydeligvis fått. At han her utviste dårlig skjønn betyr ikke at han står juridisk ansvarlig, iallfall ikke for hele beløpet. Et forlik eller dom vil sannsynligvis ikke gi kjøperne mer enn det tilbudet de allerede har fått AVforum/powerbuy.

Lenke til kommentar
pwnd..... HE_EH ....

 

Jeg selv kjøpte en 21"samsung nå for ca 1 månde siden via master-it... og jeg brukte sånn visa tull, hvor jeg betaler på forhånd :p men jeg har ikke sett noe til skjermen... og etterhvert så fungerte ikke siden deres, og så nå så ser jeg at de er er gått konkurs 'O_O heldigvis så har jeg ikke blitt trekt enda :D så nå skal jeg avbrytte den så fort som mulig :p

9176624[/snapback]

 

Det er ikke lov å belaste kortet ditt før varene er sendt. Men det gir jo ingen garantier når det gjelder dette firma.... Fikk selv inkassovarsel på en vare jeg aldri har mottatt fra dem for noen dager siden :nei:

Lenke til kommentar
...vi har nylig kjørt to runder med Panasonic 42PV70 fra dem der de har oppført seg eksemplarisk (29 TVer totalt).

 

Vi overfører heller ikke beløpet videre til selgeren før TVene er levert, det er fast praksis til vi har etablert en solid porsjon erfaring med MasterIT!

 

Mao sa han at beløpet kunne bli overført på forhånd gitt tilstrekkelig tillit til "MasterIT", og det hadde han tydeligvis fått. At han her utviste dårlig skjønn betyr ikke at han står juridisk ansvarlig, iallfall ikke for hele beløpet. Et forlik eller dom vil sannsynligvis ikke gi kjøperne mer enn det tilbudet de allerede har fått AVforum/powerbuy.

9177014[/snapback]

hvis vi ser litt nærmere, så var det et svar til han som i innlegg #16 uttrykte sin skepsis overfor masterit
dette er en fantastisk tilbud,men når jeg begyndte og lese litt i forskjellige forumer om alle de dårlige erfaringene folk har med dette firmaet er det synd.noen her som har noen erfainger fra dette firmaet?
i tillegg har lygren blitt advart om udugeligheten til masterit på et annet forum (finner ikke linken nå i farten) av en som hadde en lignende erfaring.

 

jeg kan ikke skjønne annet enn at det ut ifra kontekst er underforstått at pengene i det aktuelle powerbuyet ikke skulle overføres før tvene var levert. men at de ikke utelukket andre fremgangsmåter i fremtidige samkjøp.

 

edit: leif var her

Endret av charlie di meola
Lenke til kommentar

De som tror prisen var for god til å være sann har ikke satt seg inn i saken. Når tilbudet ble framlagt i starten av juni var prisen i billigste nettbutikk 21.300 kr. Altså var ikke tilbudet mistenkelig billig.

 

jon67: Enig. En rettsak vil neppe føre fram til noe bedre for kjøperne.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Der fikk gjerrigknarkene noke å tenkte på.

Tenk å samle seg sammen 43 stk og for å spare den fattige tusenlappen som eg ser prisforskjellen er nå fra 20k til shg sin pris.

 

Dei kan nå vel betale vanlig pris slik som alle andre, ellerså får dei nesten tåle steiken når dei er med på leiken.

 

Ein vinner ikkje i lotto kvar einaste gong ein spelar.

Lenke til kommentar
Etter min mening grenser noen av innleggene i denne tråden til det usaklige. Det å i det hele tatt hevde at en bedrift er en svindelbedrift burde det være en høy terskel for. Jeg vet hvem som står bak MasterIT, og jeg kan forsikre alle om at dette er et meget seriøst foretak med 20 mill. ++ i årlig omsetning.

De har hatt litt problemer med levering helt i starten, men dette er nå fikset opp i.

Har selv kjøpt to skjermkort og to disker der, og har kun positive ting å si om dem. God service, og priser som stort sett ingen kan matche.

 

Det er kanskje en god ide å gi nye nettbutikker en sjanse utover å bestille, for deretter å rope ulv, ulv før det har gått 24 timer.

 

Kjenner at jeg blir litt provosert av hvor enkelt det er å stemple noen som svindlere uten at det ligger noe håndfast til grunn.

 

Som tidligere nevnt, da har hatt litt problemer med sine distrubutører, og det er grunnen til at de ikke har vært i stand til å levere som forventet. Dette er nå ordnet opp i.

 

Og hvis noen lurer, nei, jeg jobber ikke for Master IT.

 

Jaja... er det lov å rope Ulv, Ulv nå .... stoolman :!:

Lenke til kommentar
Der fikk gjerrigknarkene noke å tenkte på.

Tenk å samle seg sammen 43 stk og for å spare den fattige tusenlappen som eg ser prisforskjellen er nå fra 20k til shg sin pris.

 

Dei kan nå vel betale vanlig pris slik som alle andre, ellerså får dei nesten tåle steiken når dei er med på leiken.

 

Ein vinner ikkje i lotto kvar einaste gong ein spelar.

9177285[/snapback]

 

Sjelden sett på maken til tullprat. Tror du virkelig selv på dette tøvet du kommer med?

Endret av butare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...