Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Her er bilder fra V32MCHK-EE1. Beklager dårlig kamera :\

 

post-102861-1188580107_thumb.jpg

 

post-102861-1188580318_thumb.jpg

 

Fikk den på tirsdag.

 

Bildene er mye bedre IRL. Feks flimringen på det siste er seff ikke der :)

 

post-102861-1188580603_thumb.jpg

 

post-102861-1188580652_thumb.jpg

 

Regner med at folket setter pris på bilder :)

9399761[/snapback]

 

fine bilder, men dårlig kamera?:S

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Har bare lyst å si fra at jeg er veldig fornøyd med TVen, og takker for all hjelp fra forumet. Har riktig nok 37", men 32" skal vel være like bra (eller bedre) etter det jeg har hørt. TVen er lett å ta i bruk, og bra med innstillinger og innganger kontra pris. Så jeg slenger meg på, og anbefaler denne TVen til alle som har et stramt budsjett og/eller ønsker seg en kjempe TV til god pris :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg følgende mail fra mpx:

 

-------

Hei,

 

Regner med at du har fått en ny ordrebekreftelse nå med ny dato. Vi har vært så heldige at vi har fått tak i et parti av denne modellen igjen. Kommer på lager om ca. en uke grunnet transport.

det har dessverre vært store problemer med å få tak i denne utrolige populære modellen.

 

 

--------

 

Har bestilt den nye modellen på komplett også.... WHAT TO DO? Skal jeg gå for "safe" og ta den "alle" sier er bra, eller ta sjansen på at den nye modellen kommer snart og er bedre??

9396318[/snapback]

 

hvahvahva?

Har ikke fått noe mail fra mpx.. Hell, jeg fikk ikke ordrebekreftelse på mail fra dem engang. Alt som står hos meg er det samme: At de ubekreftet får inn et nytt parti den tiende. Bah!

 

Har utrolig lyst til å kansellere og bestille på nytt (har hastverk, vettøøhh!), men det vil vel også si at jeg risikerer å måtte kjøpe en TV som både er dyrere og dårligere enn denne. Kjipt.

Lenke til kommentar

Okei, så det finnes hdmi-dvi adapter som kan brukes? Og jeg vil ikke merke noen forskjell i kvalitet, i forhold til om PC'en hadde hatt hdmi-utgang? Ville vel merket forskjell om det var snakk om HD-video eller blue-ray osv, men merker vel ikke store forskjellen når det er snakk om spill og DVD-avspilling?

Lenke til kommentar
fin tv!

Stretto sier de vil få inn den nye versjonen av tven sånn ca. midten av september. Den må jo være bedre?! Kommer sikkert til å koste 5000,- eller mer tror jeg. Så får vel spare èn tusen lapp til.

9403462[/snapback]

 

hvis jeg har forstått riktig så har denne DVI utgang, det står også at den kan få 1080i men det vet jeg ikke helt om den gamle også kan.

 

jobra: hvilke instillinger bruker du? jeg bruker de som er nevnt ganske mye i denne posten, men føler at de kanskje kan være litt for mørke..

Lenke til kommentar
fin tv!

Stretto sier de vil få inn den nye versjonen av tven sånn ca. midten av september. Den må jo være bedre?! Kommer sikkert til å koste 5000,- eller mer tror jeg. Så får vel spare èn tusen lapp til.

9403462[/snapback]

 

Når du sier "den nye versjonen", tenker du da på MCGI, eller MCAK?

 

Om det er MCGI du tenker på, så er den lagt ut til 4.495,- hos komplett.no

Ubekreftet leveringstid: 08.09.2007

Lenke til kommentar
fin tv!

Stretto sier de vil få inn den nye versjonen av tven sånn ca. midten av september. Den må jo være bedre?! Kommer sikkert til å koste 5000,- eller mer tror jeg. Så får vel spare èn tusen lapp til.

9403462[/snapback]

 

hvis jeg har forstått riktig så har denne DVI utgang, det står også at den kan få 1080i men det vet jeg ikke helt om den gamle også kan.

 

jobra: hvilke instillinger bruker du? jeg bruker de som er nevnt ganske mye i denne posten, men føler at de kanskje kan være litt for mørke..

9403610[/snapback]

 

Jeg bruker følgende for VGA fra PC:

 

Bakbelysning: 45

Kontrast: 46

Lyshet: 35

 

Og følgende for vanlig analog TV:

 

Bakbelysning: 45

Kontrast: 45

Lyshet: 35

Farge: 35

Skarphet: 0

Støyreduksjon: AV

 

Dette er innstillinger jeg syns passer bra i dagslys og på kvelden med stuelamper på.

 

Om jeg skal se film i mørkt rom bruker jeg disse innstillingene:

 

Bakbelysning: 30

Kontrast: 45

Lyshet: 30

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...