Gå til innhold

Test: Sony Ericsson MBW-100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meldingsfunksjonen er rimelig meningsløs, siden den kun sier at du har fått melding, ikke hvem du har fått den fra. Og om du har fått MMS eller SMS, vet klokken ingenting om.

 

Ja.. men jeg tror nok klokken kun er ment som en assistent, og ikke ment å ta over jobben til mobilen. Hva er da vitsen i å ha en mobil i lommen hvis man hadde fått all info. man ville hatt på klokken?.. jo, da hadde du hatt en ny mobil, og hadde derfor ingen grunn til å ha den andre i lommen.

 

Altså.. Greit nok.. klokken kunne lett gjort jobben til mobilen, men jeg tviler på at det var planen til SE å danke ut deres egen mobil.

Lenke til kommentar

Altså, jeg ser Simens poeng. Klokken viser jo hvem som ringer, og siden Sony Ericssons telefoner også viser hvem du får melding av, synes jeg de kunne implementert den funksjonen i telefonen. Det hadde vel også vært en smal sak å lage forskjellige ikoner for sms og mms, men for meg er det mindre viktig enn å se hvem som sendte meldingen.

 

Synes uansett utseendet på klokken er utrolig kult, og hvis jeg hadde hatt en walkman-telefon, hadde jeg nok kjøpt en slik en.

Lenke til kommentar

Jeg synes klokka ser skikkelig kul ut. At man må lade klokka en gang i uka om man bruker funksjonene eller en gang i måneden om man ikke gjør det ser jeg ikke som et stort problem. Personer som kjøper denne klokka er ikke folk som drar på ferie uten mobillader. Å la klokka ligge og lade på kvelder er jo ikke noe pes. Mp si at den frister. Kjøper om det er safirglass. Hvis ikke så forsvinner det eksklusive preget ganske fort.

Lenke til kommentar

Klokken fungerer som en skjerm for informasjon fra mobilen, slik at man kan ha mobilen liggende i en koffert i bagasjerommet mens man har blåtann headsett på seg for å ta i mot samtaler osv.

 

Ingen ting erstatter telefonen. Kall telefonen en mobilsentral og det andre periferende tilleggsutstyr.

 

Jeg bruker noe av det samme prinsippet på mine pc'er. Telefonen ligger i et annet rom eller i vesken. jeg får opp all informasjon jeg vil fra telefonen via bluetooth og floatmanager.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ser at den skal ha støtte for et fåtall telefoner, men det kan da ikke være mulig at den ikke støttes av P990i? Er det noen som kan bekrefte/forklare dette. Ville jo tro at den må støtte ALLE nyere Sony Ericsson telefoner og spesiellt de som benyttes av oss som er mye på reise.

7221509[/snapback]

 

Såvidt det er meg bekjent så støtter den ikke mobiler med Symbian enda, men dette er visst planlagt og da tipper jeg som en del av fw-oppgradering av de modeller hos SE dette gjelder.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke ser den store likheten? Jeg mener, de er klokker, så fjerner man det grunnleggende som de fleste klokker har til felles synes jeg ikke det var noen skremmende likhet....

 

Men det spørs vel hva man ønsker å se... 3230 var jo i følge mange direkte plagiat av T610 :D (kun et eksempel, ikke noe diskusjonsemne)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...