Gå til innhold

Omtale av In The Groove (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har danset DDR/ITG en ganske god stund nå, og syns det var en veldig godt skrevet omtale av spillet. Du glemte den lille forskjellen at ITG har piler i 3D, som gjør det enklere å se pilene når de svever rundt i marathons/battles ;D

 

Jeg anbefaler alle som har dette spillet å laste ned en GRATIS patch som inneholder alle nyeste sanger, skin og marathons som kom med den nyeste arkademaskinen ITG2 her ;)

 

Sjekk forøvrig hva norgesmesteren driver med i denne videoen hvor han spiller sangen Xuxa. Ellers er det masse annet å se på http://media.rhythmatic.net/

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Huff, dansemaskiner, måtte de brenne i helvette. Ok, i alle fall bare den som står plassert på bowling hallen her. Jeg for min del blir litt lei når småjenter hyler og tramper i takt med "cotten eye joe" opptil 10 ganger. Ørene blir litt sliten.

 

Fint skrevet omtale i alle fall, men ser jeg overhode 1 dansematte i nærheten av min PC kan jeg love deg at det blir en fillerye før den vet ordet av det :)

Lenke til kommentar
Ok, i alle fall bare den som står plassert på bowling hallen her. Jeg for min del blir litt lei når småjenter hyler og tramper i takt med "cotten eye joe" opptil 10 ganger. Ørene blir litt sliten.

 

Fint skrevet omtale i alle fall, men ser jeg overhode 1 dansematte i nærheten av min PC kan jeg love deg at det blir en fillerye før den vet ordet av det :)

7068959[/snapback]

:!:

 

Er enig i det du sa, det er vel trist 5,6,7,8 og Cotton Eye Joe det går på når det er noobie 12-13 årige jenter på en Dancing Stage Euromix 2 :hrm: Heldigvis er det ingen slike på ITG og på de fleste DDR maskiner (ikke Dancing Stage).

 

Enkel sak, plastmatter har tragisk dårlig kvalitet :p

 

Følger det med en eller to matter?

7068896[/snapback]

 

Det følger med 1 matte i bundlepacken.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Burde det ikke stå noe mer om vanskelighetsgraden enn at du kan velge mellom "novice, "easy", "medium", "hard" eller "expert"? Vanskelighetsgraden går jo fra 1 til 13 (ofte kalt "fot") og det står jo ingenting om miner eller hands her. :/

Det som ihvertfall burde fortjent et avsnitt er de utallige modifierene du har å velge mellom.

 

ITG er mer enn bare enn DDR-kopi: det føyer flere interessante elementer til gameplayet (som det som står ovenfor).

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
Burde det ikke stå noe mer om vanskelighetsgraden enn at du kan velge mellom "novice, "easy", "medium", "hard" eller  "expert"? Vanskelighetsgraden går jo fra 1 til 13 (ofte kalt "fot") og det står jo ingenting om miner eller hands her. :/

Det som ihvertfall burde fortjent et avsnitt er de utallige modifierene du har å velge mellom.

7076683[/snapback]

Det er en liten tabell under sanglisten som viser hvor mange steps, hopp, holds, miner, hands (de du må ta med henda) og rolls (holds man må konstant holde inn ved å trykke flere ganger). Husk at du kan velge mods ved å trykke på enter/start etter å ha valgt en sang :)

 

skjønner det ikke, jeg får ikke positive gaming til å funke?

7078360[/snapback]

 

For øyeblikket er den nede, vent litt så er den snart oppe igjen tenker jeg ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...