Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Viktig å merke seg:

 

Time-limited software

Windows Vista Beta 2 (and RC1) is time-limited, pre-release software that will expire on June 1, 2007.

Lenke til kommentar
Regner med det er mulig å installere denne i tillegg til Windows XP, slik at man slipper å overskrive?

6265130[/snapback]

Blir ikke dette som et vanlig operativ system bare at det er beta og det er vel ikke mulig og instalere to operativ systemer på en harddisk? :hmm:

Lenke til kommentar
Regner med det er mulig å installere denne i tillegg til Windows XP, slik at man slipper å overskrive?

6265130[/snapback]

Blir ikke dette som et vanlig operativ system bare at det er beta og det er vel ikke mulig og instalere to operativ systemer på en harddisk? :hmm:

6265194[/snapback]

 

La inn en beta 2 i går, og fikk et fint oppsett for boot valg. Inkluderer verktøy for ram test også.

 

Edit: To operativsystemer på en disk går bra. Bare legg nytt operativsystem på egen partisjon.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor stor plass vista tar når det er installert!? Vil jeg få plass til hele greia på en 4gb disk? Enn 6gb da?

 

Vet jo at Xp tar MYYYE større plass enn hva plata er på..

6265247[/snapback]

 

Siden Beta 2 er Ultimate-utgaven og inneholder "alt", tar den raskt opp mot 10GB. Anbefaler en partisjon på 15-20GB...

Lenke til kommentar

Ahhh... Kiiipern.. da må jeg til å fikse partisjoner på en av de skikkelige diskene mine.. har noen små jeg kunne tenkt meg å bruke...

 

Forresten.. Er det noe krav for disker for å kjøre dem i RAID?! Kunne kanskje lappet sammen et par gamle disker.. Sånn bare for å teste Vista.

Endret av KiKKA
Lenke til kommentar

Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

 

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

 

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience. :(

 

--

 

..err

Endret av bandrex03
Lenke til kommentar

Klikka: Du kan vel kjøre dem i JBOD Raid uten problemer.

 

Men er det flere som får denne feilmeldingen?

 

Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

 

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

 

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience.

 

Var visst fler enn meg som ville laste ned:P

 

Men hva skjedde med at vi som var på TG, og registerte oss som vi fikk besked om skulle få tilgang til denne betaen før alle andre?

 

Edit: Det var tydligvis fler enn meg ja.

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...