Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører Win Vista 32bit beta 2 på en 3200+ 2,6ghz me 1gb ram å må si at idle bruker den ufattelig mye ram.. ligger på ca:600 å dette er mye.. å når jeg opner bilder eller kopierer noe så ligger den på 1,2gb ram... dette gjør maskinen veldig treg.

 

ps.. fikk 3 på det der.. sjekke greiene..

Lenke til kommentar

enda flere som maser om ram.... ja vista skal bruke mye ram, det er fordi vista funker anerledes. den cacher veldig mye slik at ting skal gå kjappere og når ett program, spill eller whatever trenger ram så dumper det bare en del overflødig slik at spillet får det det trenger!

Lenke til kommentar

Har plutselig fått beskjed om at VISTA må aktiveres, men det er ingen av valgene som fungerer. Får bare en feil-melding etter cirka 3 minutter. Feilcode 8X et eller annet. Syns dette er merkelig, ettersom jeg faktisk har lovlig lisens fra Microsoft på den! Noen tips om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Pstub: Har du brukt "Help and support"-funksjonen og søkt etter Activation?

Viktigst av alt: Har du innstallert alle oppdateringene som er kommet?

En av de løste nemlig problemer med aktiveringen.

Jeg for min del hadde ingen problemer med aktiveringen, isåfall ville jeg ringt for å aktivere den.

 

Så til noen problemer som jeg har, jeg bruker 64-bitversjonen, for å ha klarhet i det.

 

Når jeg får opp vinduet til Windows Live Messenger er det ikke oppdatert med den siste informasjonen som kontaktene har skrevet inn etter kontaktnavnet. Har noen andre problemer med det?

 

Jeg har også innstallert Farcry, det fungerer glimrende i vanlig versjon. Etter å ha oppdatert med alle patchene frem til 1.31 innstallerer jeg så oppdatering for 64-bitutgave, da blir alle teksturer feil, og det blir umulig å spille. Jeg prøvde også å innstallere EDU-filen i håp om at den ville hjelpe, men det gjorde den ikke.

Så er det noen som har fått samme problemet med Farcry i Vista som meg?

 

Edit: Kan ellers nevne at jeg aldri har fått en blåskjerm med min utgave, alt fungerer egentlig glimrende, men det tar tid å bli vant til alt det nye.

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...