Gå til innhold

Oss vanedyr imellom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en ting å skrive artikkel om. Uansett er jeg ganske så enig. Multimedietastaturer er noe dritt, har selv et Microsoft Natural etellerannet, og oppsettet på knappene er helt loka. Hater spesielt "F-lock". Men den som designet det tastaturet ditt, med "knekk" på, kan ei heller ha vært helt frisk i hodet :p

 

Jaja, om du liker det slik, så...

Lenke til kommentar

Hater mest F-tastelås jeg... men ellers vil jeg si at Logitech sitt Internett navigator er det beste som ahr hent meg :D

 

Deilig å trykke på ^^ - Eneste som var galt var den stygge hånledds-tingen

- Den gikk i bosset... Du skal liksom holde på tastaturet, ikke lene hendene på det :p

 

edit: Holde over det, ikke lene seg på det...

Endret av Dasse
Lenke til kommentar

Ja, det er noe med vaner ja.

 

bare synd at man trenger litt mer enn den gode gamle vennen :dremel: for å fjærne f-tastelåsen.

 

For min del, så har jeg fant jeg det perfekte tastaturet for noen år siden. Bare synd at under halvparten av tastene er i bruk :whistle:

 

en liten oversikt over ubrukte taster: f-tastelås, user, e-post, direktemeldinger/SMS, Webkamera, iTouch, søk, shopping, My home, Favoritter, go, back, multimedia, en ekstra musescroll, + alle unødvendige funskjoner på samtlige f-taster (12stk i alt).

 

En lite rask gjennomgang: 26 ubrukte knapper. :woot: - dette tilsvarer jo nesten hele alfabetet som består av 29 sexye knapper.

Lenke til kommentar

HÆHÆHÆ.... at det går an, vanemennesker altså! :p

 

når jeg flytta til australia kjøpte jeg meg data der nede, tok ikke mange ukene før jeg var vant til det australske tastaturoppsettet.

 

tok meg faktisk i og skrive ae oe og aa når jeg kom hjem tilnorge tilbake på norsk tastatur! :)

 

og nå sitter jeg på laptop, heller ikke her tok det meg lange tiden og bli vant til dette tastaturoppsettet.

 

gi det nye tastaturet litt tid så skal du se at om ikke lenge sitter det som et skudd i fingrene dine.

Lenke til kommentar

Jeg er selv vant med at tastaturer betyr enkelhet. Det med F-lock har irritert meg noe helt grenseløst. Jeg skulle hjelpe en kamerat med installasjonen, og han hadde et sånt tastatur. Jeg bruker F-taster hele tiden, så det med F-lock ble et kraftig irritasjonsmoment. Til vanlig bruker jeg et KeyTronic KT1000, og synes det er det beste tastaturet jeg vet om.

Lenke til kommentar

bra artikkel.. Velskrevet også! :thumbup: kjipt å miste noe man er glad i!

 

har logitech desktop MX (med MX 700).. Musa er super.. tastaturet er greit. bortsett fra at jeg hater alle de udugelige knappene, som aldri brukes.. "media" delen av tastaturet er ok og ha da men.. Tror faktisk faren til en kompis av meg har det tastaturet! Men han elsker det over alt på jord, og vil neppe selge det..

 

hvordan fungere det nye tastaturet?

 

mvh bigben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...