Gå til innhold

Omtale av Halo 2 (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel nettopp det som er poenget, du kan ikke sammenligne et spill til Xbox med et PC spill. Hvertfall ikke grafisk sett.

 

Er selv overrasket over karakteren etter at jeg har hørt både det ene og det andre, om spesielt singleplayer delen. Kanskje jeg var redd for ingen grunn, men det får tiden vise om et par dager. Kan vel ikke si annet enn at jeg gleder meg :)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Kan ikke si at jeg helt skjønner den karakteren. Syntes ikke grafikken fortente en nier. Ihvertfall ikke utifra de screensa jeg så. Men det er jo kanskje satt imot andre xbox spill. Ikke spill generelt. Hadde dette spillet vært på PC hadde det nok ikke fått 10. Heller en åtter tenker jeg.

Fint at du tenker høyt.

 

Man må jo selvsagt se an grafikken på den plattformen man spiller på. Ellers ville ingen GBA-spill fått mer enn 3/10 i grafikk fordi grafikken er mye bedre på en PC.

Lenke til kommentar
Kan ikke si at jeg helt skjønner den karakteren. Syntes ikke grafikken fortente en nier. Ihvertfall ikke utifra de screensa jeg så. Men det er jo kanskje satt imot andre xbox spill. Ikke spill generelt. Hadde dette spillet vært på PC hadde det nok ikke fått 10. Heller en åtter tenker jeg.

Ikke uttal deg før du har sett spillet gutt....

 

Forhåndsbestilte Halo2 for lenge siden jeg, gleder meg til å løpe ned til Spaceworld på torsdag og hente min søte, kjære Halo2 limited edition :love: Prosjektor + surround + varm kjeller + co-op kamerat + go'stol medmasse puter i + pizza/cola supply til over helgen... :dribble: Skulle SÅÅ gjerne hatt :D

(glad jeg ikke jobber denne helgen.. ville høyst sannsynlig blitt hjemme med kjære Halo2'en min :whistle: )

 

Som sagt. Dere kan bare glemme noen som helst slags kontakt med meg denne helgen :D Jeg vil være borte i Halo2's episke verden :love:

 

Går ikke ann å forklare hvor mye jeg gleder meg!!!!

(btw: 10'ern er VIRKELIG fortjent, etter hva jeg vet og har sett og hørt hittil. Vet at den fortsatt kommer til å gjøre det når jeg har spilt det også. Har skyhøye forventninger, og jeg vet at jeg ikke på noen måte vil bli skuffa :love:

 

Halo2 :love:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...