Gå til innhold

Priskutt på Celeron i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Celeron D yter jo faktisk overraskende bra i følge denne artikkelen hos AnandTech. Nå gjenstår det å se hvordan Sempron vil yte i forhold til denne Prescott baserte prosessoren. Jeg har i hvertfall tro på den nye Celeron D serien. Det eneste må være prisen som foreløpig er noe høy i forhold til tilsvarende AMD prosessorer.

 

Lagt til:

Prosessoren skal visst nok også være god til overklokking, i følge X-bit Labs.

Endret av azone
Lenke til kommentar
Hmm ser at de yter ganske greit. Men de burde ikke blitt kalt Celeron pga ryktet.

Helt enig.. De burde byttet navn..

 

Om jeg noen gang trenger en lavpris prosessor vil jeg holde meg unna noe med navnet "celly"

 

Om den yter omtrent likt og er priset omtrent likt som sempron.

Lenke til kommentar
Hmm ser at de yter ganske greit. Men de burde ikke blitt kalt Celeron pga ryktet.

Helt enig.. De burde byttet navn..

Vi her inne burde være de første til å endre en slik holdning til et "merkenavn" når produktet bak blir forrandret. Fordi jeg synes K7/K75 "Athlon" var noen skranglete greier går jeg ikke rundt å innbiller folk at det samme også gjelder nye Athlon'er (K8).

 

Utenfor forumet (dvs mamma, pappa, besteforeldre, naboer) så spiller det jo liten rolle, de er av oppfattningen at gamle Celeroner var helt ok likevel (som de fleste har de ikke noe holdepunkt for å bedømme likevel).

Lenke til kommentar
Hmm ser at de yter ganske greit. Men de burde ikke blitt kalt Celeron pga ryktet.

Helt enig.. De burde byttet navn..

Vi her inne burde være de første til å endre en slik holdning til et "merkenavn" når produktet bak blir forrandret. Fordi jeg synes K7/K75 "Athlon" var noen skranglete greier går jeg ikke rundt å innbiller folk at det samme også gjelder nye Athlon'er (K8).

 

Utenfor forumet (dvs mamma, pappa, besteforeldre, naboer) så spiller det jo liten rolle, de er av oppfattningen at gamle Celeroner var helt ok likevel (som de fleste har de ikke noe holdepunkt for å bedømme likevel).

Blir fortsatt litt annerledes for meg som har grilla en kamerat som kjøpte seg celly :p

 

Kan bare ikke kjøpe det da. Men jeg tar poenget ditt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...