Gå til innhold

LG skal lansere to flaggskip-mobiler i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende. Ser frem til å se hva LG har å komme med. Hadde G4 en måneds tid, men var særdeles skuffet over batteritiden (tror ikke Android 6.0 vil hjelpe så mye på dette heller, da det var når skjermen var påslått og mobilen i bruk at batteriet ble slukt). Men G2 er nok den best balanserte telefonen jeg har hatt. Satser på at de finner veien tilbake til gammel storhet og oppdaterer skallet sitt til noe litt renere og effektivt.

Lenke til kommentar

Spennende. Ser frem til å se hva LG har å komme med. Hadde G4 en måneds tid, men var særdeles skuffet over batteritiden (tror ikke Android 6.0 vil hjelpe så mye på dette heller, da det var når skjermen var påslått og mobilen i bruk at batteriet ble slukt). Men G2 er nok den best balanserte telefonen jeg har hatt. Satser på at de finner veien tilbake til gammel storhet og oppdaterer skallet sitt til noe litt renere og effektivt.

 

Har hatt min G4 i ca 3 måneder nå, og batteritiden er minst like bra som min G3 jeg hadde før, og den er godt på høyde med Z1 jeg hadde før som revolusjonerte batteritiden for min del. I det siste har batteritiden gått betraktelig ned, men nå er den på vei opp igjen, så nøyaktig hva som påvirker den så drastisk vet jeg ikke ennå. Jeg har ikke endret bruken noe nevneverdig heller. Som regel har jeg fra 30% til 70% igjen ved dags ende med mye musikkspilling.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...