Gå til innhold

ANMELDELSE: Guitar Hero Live


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9 av 10 meg her og der. Du kan ikke engang kjøpe de sangene du har lyst til å spille om og om igjen med mindre du bruker tokens. E du fri for tokens e du enten nødt til å tjene inn nye tokens ellers kjøpe en pakke med tokens for ekte penger. Nei takk.

Går heller for Rock Band 4 hvor jeg kan bruke både mine egne gamle intrumenter og all min gamle dlc.

Ser for meg å bli ganske lei av å se de samme innspilte videoene med publikum i lengden så foretrekker ett digitalt publikum og ett band som jeg kan style selv slik jeg vil at de skal se ut.

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

Overraskende positiv anmeldelse. Kan ikke si meg enig i det hele tatt. Ville heller gitt det 5/10 og rockband 4 kanskje 8/10.

 

Enig. Meget bra spill om du har noe dlc fra før ettersom medfølgende soundtrack er noget slapt.

 

Derimot i tillegg til at dlc og gamle instrumenter fungerer så gir jeg ekstra ros til Rock Band fordi Activision driver allerede å planlegger en oppfølger til Guitar Hero Live mens Harmonix har sagt at Rock Band 4 er det eneste spillet som vil komme til denne konsoll generasjonen og de vil heller satse på å levere solide dlc sanger.

 

Så selv de som ikke kjøper nå, men vil hive seg på Rock Band bølgen om f.eks ett år så vil de fortsatt være Rock Band 4 som gjelder.

Lenke til kommentar

"Som et spark i ballene for musikkspillsjangeren".

 

Litt usikker på hvorvidt denne overskriften er veiledende...

 

Må nok si meg enig. Har både RB4 og GHL, og GHL ble rimelig fort lagt på hyllen. Liker ikke gitaren noe særlig, all denne "live action" videoen ble fort gørrkjedelig, misliker store deler av soundtracket på disken, og hele den GHTV-greia ble fort kjedelige greier. Det er jo overholdet ikke mulig å feile en sang lengre, så hva er vitsen? Ikke kan vi velge hvilken sang vi vil ha heller, og som andre har nevnt får vi ikke engang muligheten til å spille sangene vi vil om igjen. Eneste mulighet er å bruke tokens vi får for å spille dølle sanger vi ikke liker. For meg føles spillet også som et spark i ballene, men i motsatt betydning av anmelder.
Lenke til kommentar

 

Overraskende positiv anmeldelse. Kan ikke si meg enig i det hele tatt. Ville heller gitt det 5/10 og rockband 4 kanskje 8/10.

Enig. Meget bra spill om du har noe dlc fra før ettersom medfølgende soundtrack er noget slapt.

Derimot i tillegg til at dlc og gamle instrumenter fungerer så gir jeg ekstra ros til Rock Band fordi Activision driver allerede å planlegger en oppfølger til Guitar Hero Live mens Harmonix har sagt at Rock Band 4 er det eneste spillet som vil komme til denne konsoll generasjonen og de vil heller satse på å levere solide dlc sanger.

Så selv de som ikke kjøper nå, men vil hive seg på Rock Band bølgen om f.eks ett år så vil de fortsatt være Rock Band 4 som gjelder.

Hvor mye har du spillt guitar hero live?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Overraskende positiv anmeldelse. Kan ikke si meg enig i det hele tatt. Ville heller gitt det 5/10 og rockband 4 kanskje 8/10.

Enig. Meget bra spill om du har noe dlc fra før ettersom medfølgende soundtrack er noget slapt.

Derimot i tillegg til at dlc og gamle instrumenter fungerer så gir jeg ekstra ros til Rock Band fordi Activision driver allerede å planlegger en oppfølger til Guitar Hero Live mens Harmonix har sagt at Rock Band 4 er det eneste spillet som vil komme til denne konsoll generasjonen og de vil heller satse på å levere solide dlc sanger.

Så selv de som ikke kjøper nå, men vil hive seg på Rock Band bølgen om f.eks ett år så vil de fortsatt være Rock Band 4 som gjelder.

Hvor mye har du spillt guitar hero live?

 

 

Har dessverre ikke spilt verken Rock Band 4 eller Guitar Hero Live, men par enkle ting gjør at jeg er uinteressert i GH:L.

 

1. Det at jeg ikke kan putte inn 13-14kr som i Rock Band å eie de ekstra sangene jeg har lyst på å lage ett stort eget biblotek av sanger.

 

2. Det at de allerede nå planlegger neste guitar hero når overmelking av den serien var det som drepte musikkspill sjangeren til å begynne med gjør at jeg har ikke lyst til å støtte activision når det klart å tydelig har lyst til å på nytt lage ett produkt som de kan komme ut med hvert år.

 

 

Selvfølgelig er jeg selv også en del av problemet med årlige spillutslipp med at jeg selv også kjøper COD gjerne hvert år. Derimot med Guitar Hero og Rock Band så har jeg allerede ett stort Rock Band biblotek, liker den stilen og har ikke interesse av å lære spillet på nytt igjen. Har ikke interesse av å punge ut mikrotransaksjoner for å få fortsette å spille de sangene jeg har lyst til på repeat til jeg klarer 5 stjerner eller 100%.

 

Sier ikke jeg aldri vil kjøpe GH:L, men blir da brukt på finn.no f.eks om nån år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...