Gå til innhold

Arkham Knight-utvikleren svarer på kritikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjører alt på max i 2560x1400 oppløsning og det er silkesmooth, Ligger på ca 75FPS stabiltt i spillet.

 

Ikke alle som har råd til "Core i7  Extreme Edition 5960X 4.0Ghz- 32Gb Kingston HyperX Predator 3Ghz - 2 x GTX Titan SLI".

Man skal ikke trenge en monster pc for at spille skal kjøre brukbart.  "Skru ned alt til low" er en hån mot de som kjøpte spillet, og en latterlig løsning på et elendig optimalisert spill.

 

Håper folk har lært at man ikke skal forhåndbestille PC-spill lenger, da det eneste vi får er elendige porter som bruker 1/2 år på å bli patchet brukbare.

 

 

Vet ikke helt hva det er som er problemet. Meget mulig at det er for lite QA testing på forsjellig typer hardware kombinasjoner. Leser om mange som ikke har "monster pc" som kjører spillet fint.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd noen av overnevte problemer med spillet. jeg har låst opp 30fps låsen, men opplever ikke noe "stuttering". Er jeg en av de heldige eller er jeg blind? Det eneste jeg legger veldig godt merke til er at teksturene i spillet er stygge som fanden sjøl! Spesielt hvis man begynner å studere grafikken nærmere. Tekstur innstillingen i spillet går bare opp til "normal". Dette er ikke "normalt" å ha teksturinnstillingene bare to valgmuligheter! Altså, "low" og "normal".

Lenke til kommentar

Får forholdsvis jevn fps på 30 - 45 på 3440x1440, alt maks uten om Gameworks smoke effekten. Men har en tendens til å droppe litt i ny og ned, spesielt når jeg kjører batmobilen. Dette på en 4790k, 32gb ram(for andre ting enn bare gaming) og GTX970, innstallert på en 2x SSD raid 0 partisjon. Har vel og merke skrudd av et par av de blur effektene i settings fila, det hjalp litt plus at jeg er ikke spesielt glad i for mye motionblur.

 

Vært bortskjemt med langt høyere fps i de siste åra, men synes det er en helt grei spillopplevelse likevel :)

Lenke til kommentar

Sitat Rocksteady: "We're aware that some users are reporting performance issues with the PC version of Batman: Arkham Knight. This is something that Rocksteady takes very seriously. We are working closely with our external PC development partner to make sure these issues get resolved as quickly as possible."

 

Ja, det er helt åpenbart at de tar PC-versjonen svært seriøst....

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...