Gå til innhold

PODKAST: Dette er spillene med de mest overraskende nakenscenene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rad Crew throws fighting games under the bus, you heard it here first folks!

 

Haha, neida. Blir slik når ingen/bare en i gruppen har interesse av en sjanger. Vi husker alle han ene fyren i gruppen som faktisk likte bilspill mens vi andre dreiv med FPS og counter-strike... "Gutta, Grand Trismo fikk 10/10!" -> "Dude, we don't care!"

Lenke til kommentar

Rad Crew throws fighting games under the bus, you heard it here first folks!

 

Haha, neida. Blir slik når ingen/bare en i gruppen har interesse av en sjanger. Vi husker alle han ene fyren i gruppen som faktisk likte bilspill mens vi andre dreiv med FPS og counter-strike... "Gutta, Grand Trismo fikk 10/10!" -> "Dude, we don't care!"

 

Jeg burde bytta ut hele gjengen! hehe. Syns Dead or Alive 5 er ett av de beste i serien og er skuffa over at Last Round har problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg burde bytta ut hele gjengen! hehe. Syns Dead or Alive 5 er ett av de beste i serien og er skuffa over at Last Round har problemer.

 

Aye, mistenker det er en del voksesmerter ute å går. Veit DoA5+U har vært en stor kommersiell suksess for Team Ninja med Koei Tecmo, og de virker følgelig å ha økt ambisjonene sine. Det de gjør nå med hele spillet er egentlig ganske spesielt/unikt (oppgraderer alle gamle versjoner, og gir cross-platform saves til PS4/XONE). Det hele minner mye om League of Legends sin opprinnelse hvor jeg lurer på om det er hva de går for (Beat Em Up's LoL). Det at de la inn navnene til de mest kjente competitive DoA spillerne i ending teksten til den nye/redigerte story moden deres minner kanskje litt om det. Med sin gratisversjon så er jo også markedsstrategien skremmende lik Leagues. På bakgrunn av det var jeg faktisk ikke overrasket over launch buggs, det kombinert med at det er nye consoles. Ikke det, den største buggen som TK varsler om kan en unngå ved å ikke spille på Tysk, Italiensk, Spansk eller Fransk, når tutorial nr. 40.8 & 40.9 kan korrupte lokalsaven din når du har på disse språkene. Så vi i Norge som hovedsakelig spiller på Engelsk trenger ikke bekymre oss for ulven.

 

Utenom det så er det ingen in-game issues jeg har oppdaget/hørt om som er verdt å nevne. Når det er sagt hører jeg folk laster ned Core Fighter til PS4/XONE som gærninger som gir mye problemer med storen (Hello, EUWest). Om det bare er falske unnskyldninger vet jeg ikke, men jeg har av og til problemer med å kjøpe ting på dagtid fra storen som er annoying. Videre måtte jeg faktisk gå inn å slette Addons fra Core Fighter (min DoA kopi kom dag for sent, så brukte den første dagen) for å få diverse costumes (Ninja kostymene) til å fungere i full purchase versjonen. Selvfølgelig bør det ikke være slik, men det at jeg gikk på den smellen av en buggfeast AC:Unity var så har jeg vel kanskje også kommet til å akseptere at disse PS4/XONE launchene ikke er noe noen utviklere ser ut til å få til knirkefritt om dagen og har senket forventingene på det punktet. Uansett så er issuesene med DoA ganske minimale, og påvirker ikke selve spillbarheten for majoriteten (De som kjører på med Japansk/Engelsk) så jeg har egentlig ikke følt at launchen har vært spesielt problemfullt, men kanskje jeg har vært heldig.

Lenke til kommentar

Jeg burde bytta ut hele gjengen! hehe. Syns Dead or Alive 5 er ett av de beste i serien og er skuffa over at Last Round har problemer.

 

Da var alle de vesentlige DoA5LR bugsene og freeze factorene fikset i patchen som kom i dag (PS4). Xbox fikk sitt fikset i helgen. :-)

 

These guys know support I tell you.

Lenke til kommentar

 

Jeg burde bytta ut hele gjengen! hehe. Syns Dead or Alive 5 er ett av de beste i serien og er skuffa over at Last Round har problemer.

 

Da var alle de vesentlige DoA5LR bugsene og freeze factorene fikset i patchen som kom i dag (PS4). Xbox fikk sitt fikset i helgen. :-)

 

These guys know support I tell you.

Bra å høre! Jeg har Xbox One-versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...