Gå til innhold

Hva om Elite og The Sims fikk en baby?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for at dere gjorde meg oppmerksom på dette spillet! Ser skikkelig tøft ut. Jeg elsker FTL, men jeg synes at det manglet noe. Blant annet "persistence". Dette spillet ser ut til å ha det. Gleder meg!

 

 

 

Jeg fikk ikke en helt klar forståelse av hvordan man for eksempel agerte i kamp.

 

Kanskje denne videoen hjelper deg litt mer:

 

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Nei, han driver ikke egentlig med combat selv i videoen, men du får noen små hint til hvordan det vil fungere. F.eks. velger du de forskjellige rollene mannskapet ditt skal ha, og det gjøres forskjell mellom "vanlig reise" og kamp. F.eks. kan du ha en vitenskapsmann ombord som forsker på ting og tang, men når det går til kamp, er rollen hans skytter (om du ønsker det). Jeg er ikke 100% sikker, men jeg går ut fra at combat er en mer sånn stats-basert greie, hvor du egentlig ikke gjør så mye faktisk selv under kampen (annet enn eventuelt ett og annet enkelt tastetrykk for å unngå fiendtlige prosjektiler eller andre ting, litt som i nyeste XCOM), hvor du er mer en tilskuer og hvorvidt du vinner slaget eller ei, baserer seg på hvor effektive mannskapet ditt er til å gjøre det de skal gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...