Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal de seriøst melke Diablo 3 enda mer?

Det værste er at folk kommer til å betale :s

 

Bra spill portes til alt mulig av plattformer. Dårlige spill melkes for alt de er verdt. Same shit, different name.

 

Blir en svak måned for meg, ser det ut til. Har pre-loada Sacred 3, og har spilt Wasteland 2 en god del i EA. Er lite annet som interesserer meg nevneverdig. Risen 3 kan i teorien bli bra, men var ikke spesielt imponert over de to forrige.

Lenke til kommentar

Det blir Tales of Xillia 2 her i huset. Eneren var et av de beste japanske rollespillene til denne generasjonen, så jeg krysser fingrene for at toeren opprettholder nivået og ikke føles som en søvnig epilog slik som oppfølgeren til Tales of Symphonia.

 

Så rart, jeg spilte Tales of Vesperia først. Når jeg prøvde meg på Tales of Xillia senere var det søvndyssende for meg. Men kanskje oppfølgeren til Symphonia bare er enda værre :p

Lenke til kommentar

Skal de seriøst melke Diablo 3 enda mer?

Det værste er at folk kommer til å betale :s

Mener du virkelig det er melking når man gir ut spillet til nye konsoller. Eller har du såpass hard on på å hate Blizzard at alt de gjør er å melke kua?

 

Ekspansjonen til spillet har heller ikke kommet til Konsoll versjonen uansett så dette er en samle pakke for PS4 releasen og de andre konsollene for de som evt. vil prøve D3 med ekspansjon på konsoll.

 

Med den tanken er jo alt melke kua. Alle chestene til Dota2 er melking, compendiuemt til The international4 (25% bare av verdien av kjøpene gikk tilbake til de folk ville se spille det kalles melking) melking etc. Men selvsagt alt Valve gjør er jo plettfritt i Puros øyne.....

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

 

Det blir Tales of Xillia 2 her i huset. Eneren var et av de beste japanske rollespillene til denne generasjonen, så jeg krysser fingrene for at toeren opprettholder nivået og ikke føles som en søvnig epilog slik som oppfølgeren til Tales of Symphonia.

Så rart, jeg spilte Tales of Vesperia først. Når jeg prøvde meg på Tales of Xillia senere var det søvndyssende for meg. Men kanskje oppfølgeren til Symphonia bare er enda værre :p

 

 

Xillia er ikke en oppfølger til Vesperia på samme måte. Jeg snakker om en oppfølger i den forstand at historien fra det første spillet fortsettes i samme verden og med mange av de samme karakterene. Sånn sett er oppfølgeren til Xillia en oppfølger i samme ånd som Symphonias. Når det er sagt så har Vesperia en litt bedre pacing enn Xillia, og bruker ikke så lang tid på å få fart på plottet.

Lenke til kommentar

Xillia er ikke en oppfølger til Vesperia på samme måte. Jeg snakker om en oppfølger i den forstand at historien fra det første spillet fortsettes i samme verden og med mange av de samme karakterene. Sånn sett er oppfølgeren til Xillia en oppfølger i samme ånd som Symphonias. Når det er sagt så har Vesperia en litt bedre pacing enn Xillia, og bruker ikke så lang tid på å få fart på plottet.

 

Skjønner, må nok bare få lagt litt mere effort i Xillia for å komme igang skikkelig =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...