Gå til innhold

Neil Youngs Pono-spiller håver inn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den spesielle fasongen gir plass til to kraftige transistorer..Foto: Pono/Kickstarter

Tenker du på de fire gule elektrolyttkondensatorene?

 

Ellers så skyldes vel formen det relativt store batteriet som du kan se som en hvit runding på bildet øverst til venstre, og kan skimte kontakten til nederst på det midterste bildet.

Lenke til kommentar

 

Tehe. Folk vil lures. Iallefall Hi-Fi-entusiastene.

Trekker du den konklusjonen etter den artikkelen der?!

 

 

Jeg har sett flere artikler om dette tullet enn kun denne.

 

Er du en av de med fløyelsører som betaler titusenvis for å innbille seg at man hører et kvekk av forskjell?

I så fall takk for de ekstra momsbidragene til statskassen.

Lenke til kommentar

Tenker du på de fire gule elektrolyttkondensatorene?

 

Ellers så skyldes vel formen det relativt store batteriet som du kan se som en hvit runding på bildet øverst til venstre, og kan skimte kontakten til nederst på det midterste bildet.

Det er nok for å få plass til et stort batteri, ja. Kunne ikke se noen store transistorer der ihvertfall ;)
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har sett flere artikler om dette tullet enn kun denne.

 

Er du en av de med fløyelsører som betaler titusenvis for å innbille seg at man hører et kvekk av forskjell?

I så fall takk for de ekstra momsbidragene til statskassen.

 

Tenkte jeg skulle kjøpe den, må teste hvert fall.

For all del! Jeg sier ikke den er dårlig :)

 

Vil du bli med på en ABX-lyttetest mot f.eks en iphone forresten?

Lenke til kommentar

Vil du bli med på en ABX-lyttetest mot f.eks en iphone forresten?

ABX? Altså en blindtest?

 

Hadde planer om å kjøre noe sånt om jeg kjøper meg en ja.

 

Jeg syns uansett at det er fett at folk lager slike produkter.

Det er alt for mye fokus på at ting skal være billig hele tiden. Det med kvalitet er liksom ikke så viktig.

 

Om det er placebo eller ikke er for min del irrelevant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Vil du bli med på en ABX-lyttetest mot f.eks en iphone forresten?

ABX? Altså en blindtest?

 

Hadde planer om å kjøre noe sånt om jeg kjøper meg en ja.

 

Jeg syns uansett at det er fett at folk lager slike produkter.

Det er alt for mye fokus på at ting skal være billig hele tiden. Det med kvalitet er liksom ikke så viktig.

 

Om det er placebo eller ikke er for min del irrelevant.

 

 

Det er da flere kvalitetsavspilelre som spiller lossless med høy bitrate og samplerate? Denne spilleren virker ikke så gunstig for min del.

 

AtW

Lenke til kommentar

Trist at spelaren får så mykje merksemd. Det er allereie mange spelarar fra blant anna FiiO som speler av 24-bit/192KHz utan problem. Eg tviler ikkje mykje på kvaliteten på den, men eg antar at prisen blir skyhøg samanlikna med konkurrentane (som "ingen" veit om), og at den derfor blir musikkspelarane sin "Beats".

 

For øvrig er jo designet så grusomt at det ikkje burde vore lov. Grelle fargar og formfaktoren treng eg ikkje sei noko om ein gong. Korleis skal ein få plass til den i lomma?

Lenke til kommentar

Problemet med musikk og kvalitet er ofte ødelegging av kildematerialet vel så mye som formatet:

Men siden de samtidig lanserer et nettsted for kjøp av musikk så er det jo håp.

 

Apropos loudness-juks så er det en artig årsak til at LP-plater kan høres bedre ut enn CD-versjonen. Formatet støtter nemlig ikke for mye herjing med loudness pga. at nåla ville begynt å hoppe i de fysiske sporene til plata.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...