Gå til innhold

Nå har Samsung lansert supermobilen Galaxy S5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbrukerne vil ha enkelhet. De vil ha god design, et godt kamera, en tilkoblet telefon som hjelper dem å holde seg i form. Derfor lanserer vi nå Samsung Galaxy S5.

 

 

Haha, ja enkelhet å slippe å lansere et nytt design, FOR SAMSUNG

 

Godt kamera greit nok,

 

Holde meg i form klarer jeg fint selv da alt av Samsung apper som har med trening å gjøre er BLOATWARE i mine øyne, de forsvinner etter en root.

 

Også har dem putta inn altfor lite batteri, kommer ikke til å bytte ut min G2 med det første ihvertfall...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Designet er greit, men ser veldig likt s4 ut.

Er veldig på parti med denne, men der blir note jeg venter på.

Spent på hvordan testene blir.

Må si det er absurd å påstå at plastikk ikke gir et godt design, men det er jo en smakssak. Foretrekker note3 feks over HTC One og iPhone by far, selv.

Gleder meg som sagt til mer utfyllende info.

Og det er ikke umulig at s5 kommer i en annen utgave, vil jeg tro, med et annet navn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Designet er greit, men ser veldig likt s4 ut.

Er veldig på parti med denne, men der blir note jeg venter på.

Spent på hvordan testene blir.

Må si det er absurd å påstå at plastikk ikke gir et godt design, men det er jo en smakssak. Foretrekker note3 feks over HTC One og iPhone by far, selv.

Gleder meg som sagt til mer utfyllende info.

Og det er ikke umulig at s5 kommer i en annen utgave, vil jeg tro, med et annet navn.

 

Liten kommentar bare (har plast selv, i min 1020) Men Note 3 har jo ikke akkurat "Vanlig" plastdeksel. Skulle gjerne sett samme løsning som Note 3 har, i S5, da hadde den straks blitt langt mer attraktiv for min del!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...