Gå til innhold

Nå vil AMD belønne deg for å spille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en liten bitcoin graver inni der en plass :D

 

Uansett, flott idee fra AMD :) Om dette blir velykket så tipper jeg det hopper over en del nvidia brukere over til AMD ved neste skjermkort kjøp (så fremt begge har så si like flagships).

 

God nyheter for vi som har AMD kort hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må si jeg lo litt av denne ... :huh:

 

amd_gaming_evolved.png

 

Tviler på at `Before` var så dårlig pixelert :D

Det kan være de mener med et gammelt skjermkort, eller andre dårlige grafikkløsninger.

Men hvis de mener at konkurrenter er så dårlig, så må jeg bare si at jeg bruker et Asus GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB, men la aldri merke til at grafikken var så dårlig xD

(Kjørte alt på max uten problemer)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hvor mange timer må jeg spille for et nytt toppkort?

 

bare for å si det, programmet har tatt opp at jeg har spilt ca. 450 timer, og jeg har 4000 poeng.

260x koster 35.000 poeng(nå som det er salg der, vanligvis er det 70.000), og det er et billig kort. men man kan jo også bruke 250 poeng (vanligvis er det 350) for å få 29% rabatt på 270x.

 

så det tar laang tid. men man får ikke bare for å spille heller, man får ekstra poeng første gangen man trykker på optimize knappen på et spill også.

 

så det er egentlig ikke vits å prøve å spare opp poeng for å kjøpe ting, det er bedre å bruke poengene på rabattkort(både på spill og hardware) og trekninger.

 

og de fleste spill koster 12.500(vanligvis 25.000)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg liker initiativet fra AMD, men løsningen på det nåværende stadiet er heller dårlig. Ingen forskjell i optimaliseringsforslagene fra jeg oppgraderte skjermkort fra HD7850 til R9 280x. Greit med poengoppsamlingen, men det gjenstår å se hvordan det blir når reward-opplegget rulles ut.

 

Har GeForce Experience på laptopen, og jeg synes det virker som et langt bedre og mer gjenomført alternativ foreløpig.

 

edit: Ser ut som om rewardsystemet er oppdatert nå i motsetning til da jeg sjekka det sist, og det bare var et placeholder-bilde der.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg liker initiativet fra AMD, men løsningen på det nåværende stadiet er heller dårlig. Ingen forskjell i optimaliseringsforslagene fra jeg oppgraderte skjermkort fra HD7850 til R9 280x. Greit med poengoppsamlingen, men det gjenstår å se hvordan det blir når reward-opplegget rulles ut.

 

Har GeForce Experience på laptopen, og jeg synes det virker som et langt bedre og mer gjenomført alternativ foreløpig.

 

edit: Ser ut som om rewardsystemet er oppdatert nå i motsetning til da jeg sjekka det sist, og det bare var et placeholder-bilde der.

Er helt enig i at dette ikke akkurat er like bra som Geforce Experience, men det skal heller ikke mye til før det blir like "bra" som Geforce Experience.

Geforce Experience er ikke spesielt brukbart i min opplevelse, det elsker å foreslå innstillinger som resulterer i alt fra 10 til 25 fps for min del, og den slideren de har lagt inn forteller absolutt ingenting om hvor mye bedre framerate jeg kommer til å få... Det eneste positive med Geforce Experiene i mine øyne er Shadowplay, men denne funksjonen krever jo en relativt kraftig Nvidia-GPU for å fungere noe min laptop ikke har. Hvorfor de ikke har lagt ut Shadowplay som en del av driveren og brukbart i andre programmer også er for meg et mysterium.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg liker initiativet fra AMD, men løsningen på det nåværende stadiet er heller dårlig. Ingen forskjell i optimaliseringsforslagene fra jeg oppgraderte skjermkort fra HD7850 til R9 280x. Greit med poengoppsamlingen, men det gjenstår å se hvordan det blir når reward-opplegget rulles ut.

 

Har GeForce Experience på laptopen, og jeg synes det virker som et langt bedre og mer gjenomført alternativ foreløpig.

 

edit: Ser ut som om rewardsystemet er oppdatert nå i motsetning til da jeg sjekka det sist, og det bare var et placeholder-bilde der.

Er helt enig i at dette ikke akkurat er like bra som Geforce Experience, men det skal heller ikke mye til før det blir like "bra" som Geforce Experience.

Geforce Experience er ikke spesielt brukbart i min opplevelse, det elsker å foreslå innstillinger som resulterer i alt fra 10 til 25 fps for min del, og den slideren de har lagt inn forteller absolutt ingenting om hvor mye bedre framerate jeg kommer til å få... Det eneste positive med Geforce Experiene i mine øyne er Shadowplay, men denne funksjonen krever jo en relativt kraftig Nvidia-GPU for å fungere noe min laptop ikke har. Hvorfor de ikke har lagt ut Shadowplay som en del av driveren og brukbart i andre programmer også er for meg et mysterium.

Er det bare jeg som har hatt dette i cirka 5+ månder nå?

AAAAHHH. Vent nå litt. Er dette fordi jeg installerte det siden startedn på betaen? Sånnsett, så er nok eksistensen til Gaming Evolved litt eldre en man skulle tro sett fra den vinkelen.

Uansett så skal det sies at programmet gjør det den sier, og at det ikke engang er vits i å prøve å krangle om hvem som lager hva best angående dette konseptet. Siden grafikk-kort markedet enda har god konkuranse, så vil jeg la dem sloss dem imellom isteden for å gi oss sluttbrukere en bedre deal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

Jeg liker initiativet fra AMD, men løsningen på det nåværende stadiet er heller dårlig. Ingen forskjell i optimaliseringsforslagene fra jeg oppgraderte skjermkort fra HD7850 til R9 280x. Greit med poengoppsamlingen, men det gjenstår å se hvordan det blir når reward-opplegget rulles ut.

 

Har GeForce Experience på laptopen, og jeg synes det virker som et langt bedre og mer gjenomført alternativ foreløpig.

 

edit: Ser ut som om rewardsystemet er oppdatert nå i motsetning til da jeg sjekka det sist, og det bare var et placeholder-bilde der.

Er helt enig i at dette ikke akkurat er like bra som Geforce Experience, men det skal heller ikke mye til før det blir like "bra" som Geforce Experience.

Geforce Experience er ikke spesielt brukbart i min opplevelse, det elsker å foreslå innstillinger som resulterer i alt fra 10 til 25 fps for min del, og den slideren de har lagt inn forteller absolutt ingenting om hvor mye bedre framerate jeg kommer til å få... Det eneste positive med Geforce Experiene i mine øyne er Shadowplay, men denne funksjonen krever jo en relativt kraftig Nvidia-GPU for å fungere noe min laptop ikke har. Hvorfor de ikke har lagt ut Shadowplay som en del av driveren og brukbart i andre programmer også er for meg et mysterium.

AMD gaming evolved liker enten å sette instillingene riktig, eller sette dem for laft, eks. på meg vil den sette instillingene på total war Rome II så laft at jeg får ca. 100 fps. mens på Crysis 3 setter den sånn at jeg kjører på 40-45 FPS som er mere riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Gjelder dette i hele verden eller bare i USA?

 

Blir jo nesten som bitcoining, bare å sette i gang ett spill og så høste gratis ting etterhvert

 

Hele verden, eller hvertfall I Norge og USA

Lenke til kommentar

Alt skal visst være et spill for tiden, med poeng og xp-sanking overalt.

 

Som f.eks Steam-klienten. Kjenner jeg blir både lei meg, frustrert og irritert på alle som biter på og spiller Steamklient!

 

Gamification er årets buzzword. Det vil roe seg etterhvert. Ikke i Steam, men når du får XP og Achievement unlock når du kjøper toalett papir på butikken vet du toppen er nådd.

Lenke til kommentar

 

Alt skal visst være et spill for tiden, med poeng og xp-sanking overalt.

 

Som f.eks Steam-klienten. Kjenner jeg blir både lei meg, frustrert og irritert på alle som biter på og spiller Steamklient!

Gamification er årets buzzword. Det vil roe seg etterhvert. Ikke i Steam, men når du får XP og Achievement unlock når du kjøper toalett papir på butikken vet du toppen er nådd.

 

Jeg skal kjøpe meg Google Glass, og lage en app der du får achievement for å tørke deg i ræva, komme i bedre form, kjøpe brus (en for hver type,) steke biff, kjøre 20 km/t under fartsgrensa, etc. Appen skal selvfølgelig linkes til facebook og poste absolutt alt du oppnår!

Endret av N o r e n g
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Sikkert en liten bitcoin graver inni der en plass :D

 

Uansett, flott idee fra AMD :) Om dette blir velykket så tipper jeg det hopper over en del nvidia brukere over til AMD ved neste skjermkort kjøp (så fremt begge har så si like flagships).

 

God nyheter for vi som har AMD kort hvertfall.

 

Noen som har prøvd den streaming funkjsjonen? Kan man captur til HD istedet med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...