Gå til innhold

Nå er det ingenting som heter Star Wars 1313 lenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ett bra Star Wars spill i ett av de siste årene hadde vært kjekt. Likte Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast, Såvidt testet Jedi Academy.

 

Spiller ikke MMO spill og er ikke spessielt begeistret for RPG spill heller. Så for den den så er det eneste Star Wars: The Force Unleashed som har vært noe for min del som jeg kunne spilt. Prøvde det derimot og syns det ble fort kjedelig. Pluss at begge spillene skulle være ganske korte.

 

Kanskje om 1 og 2 var satt sammen som ett spill, fikset litt på og gidd ut på PC så ville det kanskje vært en bedre deal, men ikke særlig bedre spill.

 

Håper det vil på den her generasjonen komme ett skikkelig bra first person multiplatform star wars spill.

 

Gjerne som bruker Frostbite motoren og kombinerer å ha store episke slag med lightsaber, blasters på bakken og i tillegg forsjellige kjøretøy. Stor open world star wars spill, online FPS ala Planetside 2 hadde vært utrolig kult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grrr jeg misliker virkelig hvs Disney gjør med Star Wars. 1313 så ut til å å ha skikkelig godt potensial også ble det skrinlagt.... Battlefront blir nok et greit plaster på såret får man håpe. Ellers ville et nytt actionspill som jedi vært konge. Begynner å ha rundet Force Unleashed nok ganger nå..

Evt ville ett KOTOR 3 vært helt fantastisk og fått, men med Disney som kaptein på Star Wars skuta vil nok det aldri se dagens lys.

Lenke til kommentar

Jaja med Disney som eier av Star Wars får man bare håpe at EA utvikler SWTOR til noe fantastisk. Endelig ser det ut til at historien om Dread Masters er over, lurer virkelig på hva de vil komme opp med nå. Noe som hadde gitt en litt mere Star Wars og gjerne KOTOR følelse ville vært å foretrekke :-)

 

EA gjør ikke noe fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...