Gå til innhold

PlayStation 4-datoen er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Har forhåndsbestilt den så dette var bra. Men hvorfor kommer alt til the U.S før oss?

 

Tro det eller ei, men Norge er et lite land ingen har hørt om, bryr seg om, vil vite om, kommer til å høre om, enda mindre klarer å plassere på et kart. US markedet er nok derfor *litt* større.. ;)

Lenke til kommentar

Befinner meg i New York frem til den 22. Nov, altså en uke etter at PS4 har kommet ut i USA. SÅ derfor spør jeg her; Noen som vet om det er noe sjangs for meg og plukke opp en maskin innen en uke etter at den er langsert i NY, eller tror dere at det er såpass med interesse at det vil være nærmest umulig å skaffe seg en og at det er lange køer?

 

 

Hvordan var dette når ps3 ble langsert?

 

Hadde vært fint og vist litt om mulighetene for å plukke med seg en,

 

i forbifaten; Det er vel ingen negative konsekvenser ved å kjøpe den i USA bortsett fra at man ikke kan spille av filmer?

Lenke til kommentar

<p>Befinner meg i New York frem til den 22. Nov, altså en uke etter at PS4 har kommet ut i USA. SÅ derfor spør jeg her; Noen som vet om det er noe sjangs for meg og plukke opp en maskin innen en uke etter at den er langsert i NY, eller tror dere at det er såpass med interesse at det vil være nærmest umulig å skaffe seg en og at det er lange køer?</p>

<p> </p>

<p> </p>

<p>Hvordan var dette når ps3 ble langsert?</p>

<p> </p>

<p>Hadde vært fint og vist litt om mulighetene for å plukke med seg en,</p>

<p> </p>

<p><strong>i forbifaten</strong>; Det er vel ingen negative konsekvenser ved å kjøpe den i USA bortsett fra at man ikke kan spille av filmer?</p>

 

Tungvindt med garanti, ingen reklamasjonsrett som i Norge, du må trikse med strømkabelen.

Lenke til kommentar

Befinner meg i New York frem til den 22. Nov, altså en uke etter at PS4 har kommet ut i USA. SÅ derfor spør jeg her; Noen som vet om det er noe sjangs for meg og plukke opp en maskin innen en uke etter at den er langsert i NY, eller tror dere at det er såpass med interesse at det vil være nærmest umulig å skaffe seg en og at det er lange køer?

 

 

Hvordan var dette når ps3 ble langsert?

 

Hadde vært fint og vist litt om mulighetene for å plukke med seg en,

 

i forbifaten; Det er vel ingen negative konsekvenser ved å kjøpe den i USA bortsett fra at man ikke kan spille av filmer?

Regner med du bare trenger en ledning fra konsollen til stikkontakten siden de har forskjellige strømkontakter, vet ikke om man trenger adapter pga spenningsforskjell, men tviler på det, å så sant du ikke er i usa når de lanserer konsollen kan det bli vanskelig å få fatt i en pga de fleste gamere i usa står i kø noen dager før release viss de må dette for å sikre seg konsoller og spill, men vi vet jo ikke antall konsoller som blir gitt ut enda så de kan jo være de har tusenvis ekstra.....

+ ingen reklamasjonsrett og blir man tatt in til sjekk i tollen kan du måtte betale mva, men spørs jo om det skjer med såpass lite kontroller de har her i landet + du kan ta med deg mer verdifulle ting etter hvor lenge du skal være i landet, vet ikke sikkert hvor lenge eller hvor mye mer man kan ta med seg etter så å så lenge....

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...