Gå til innhold

Sniktitt: LG G2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"LG har imidlertid også noen helt egne funksjoner. Siden låsetasten nå er plassert på baksiden av telefonen, er det ikke sikkert du når den enkelt. Dermed kan du nå låse og låse opp telefonen ved å tappe to ganger på skjermen."

 

Helt nye?

 

Dette hadde nokia n9... Og wp har det med gdr2.

Lenke til kommentar

"LG har imidlertid også noen helt egne funksjoner. Siden låsetasten nå er plassert på baksiden av telefonen, er det ikke sikkert du når den enkelt. Dermed kan du nå låse og låse opp telefonen ved å tappe to ganger på skjermen." Helt nye?Dette hadde nokia n9... Og wp har det med gdr2.

 

...og Xperia Z og Tablet Z har det.

Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg kommer til å kjøpe en telefon som mangler støtte for minnekortutvidelse. Derfor liker jeg blant annet Iphones svært lite.

 

Samme, minimum er ihvertfall 64Gb innebygd minne om det ikke er minnekortstøtte.

 

Hadde faktisk sett frem til denne telefonen da LG pleier å ligge noe lavere i pris enn øvrige merker når prisene stabiliserer seg litt etter lansering (som optimus 4X HD som har vært billigste quadcore telefon i mange måneder i slutten av fjoråret og starten av dette året).

 

Men uten minnekortstøtten blir den nok uaktuell.

 

Neste telefon å vurdere: Sony Honami. Men frykter den blir svært overpriset.

Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal forsette å kjøpe HTC One eller vente til Sony ZU, eller kanskje LG G2 ? :p

Også er jeg litt redd for at Sony's ZU kommer til å ha samme problem som Xperia Z, har lest på XDA forum at glassen bak telefonen blir laus når mobilen blir varmt, og grunnen er at limen smelter og forsvinner.

Lenke til kommentar

....og for å få det må du betale over 4 GANGER det som en minnekortutvidelse på tilsvarende minneøkning koster. (prisforskjellen på 32Gb og 64Gb er på 800,- et minnekort på 32Gb koster ca 150,-)

 

Samtidig gir et løst minnekort fleksibilitet (og kanskje at man enklere mister det om man ikke lar det sitte i utstyret sitt). Fleksibiliteten overgår lagringskapasitet, selv om det også gir fleksibilitet og valgfrihet på både utvidelse og på størrelse. Verdsetter denne fleksibiliteten høyt jeg, da man gjerne slipper å kable seg til ditt og datt for å overføre filer. Man kan nappe ut kortet og plugge det i en minnekortleser, så enkelt og så genialt, og man slipper i tillegg å måtte ha innstallert programvare for den ene dingsen etter den andre til å filoverføre.

 

Jeg takker også ja til andreprioriteten her, og det er som jeg har nevnt, - "Utvidelse og Størrelse"

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...