Gå til innhold

Nå kommer Facebooks monstersøk til deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Livet i den virkelige verden dør, Facebook er den nye sosiale arenaen...... Trist.

 

Og det at de skriver "monstersøk" i artikkelen, er dette det offisielle navnet? Hvis ikke så er det ganske teit. "Facebooks nye søkefunksjon" er bedre, og dette er kun en Facebook søkemotor ikke en måte å søke etter monster?! Men en skive agurk er alltid sunt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke facebook alltid lovt å sette personvernet høyt, uten at de har vært særlig flinke til å klare det?

 

AtW

  • Krever at alle registrer seg med ekte navn.
  • EULA/TOS sier at FB eier all content du laster opp.
  • Bruker dine bilder til face recognition software.
  • Gir NSA direkte access til FB servere inkludert private meldinger.

 

Vil du ha privacy tror jeg du skal holde deg unna FB.

 

"Men jeg har ingen ting å skjule, de kan overvåke meg så mye de vil bare exen min ikke får se mine bilder".

Lenke til kommentar

Greit å sjekke sikkerheten igjen. Er alltid halvparanoid på Facebook, men likevel hadde de klart å skru mine posts over fra "Friends" til "Public" en gang i løpet av mai.

 

Det er bare såvidt jeg tolererer Facebook, kjenner at det er ikke mange til slike saker før jeg logger ut for godt.

Lenke til kommentar

Jeg lurer bare på hvordan jeg skal skru av varsel på mobil når Facebook finner det for godt å gi meg beskjed om at noen jeg kjenner har lagt ut en link eller postet noe... Skjer ikke så ofte, men en gang iblant mener FB at noe er så viktig (åpenbart basert på feedback fra andre at jeg også må få vite det. Som i dag når jeg fikk vite at en venninne jeg ikke har sett på 6 år skal på ferie og gleder seg til det... Sukk.

Lenke til kommentar

drit i facebook appen (den suger hardt) så bruker du heller facebook igjennom opera mini eller noe, mye, mye bedre! :)

Men da mister jeg også varsel på det jeg faktisk vil ha varsler på. Som f.eks meldinger, poster på "veggen" min og kommentarer på det jeg ønsker å følge. Jeg bruker FB veldig lite, og nettopp derfor ønsker jeg ikke måtte gå inn å sjekke om noe er oppdatert.

 

(hvorfor kan ikke alle gå over til Google+? Det er så mye bedre...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...