Gå til innhold

En av disse gir deg den perfekte kombinasjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker forskjell på spill load times fra 5-15sek med vanlig mekanisk disk til 1-3sek med SSD. Da blir ikke valget vanskelig i en verden der alle sekunder teller. :)

 

Er skeptisk til hybrid disker, det kan sikkert være noe for de som ikke spiller, men bare surfer, sjekker mail og slikt.

Lenke til kommentar

Jeg merker forskjell på spill load times fra 5-15sek med vanlig mekanisk disk til 1-3sek med SSD. Da blir ikke valget vanskelig i en verden der alle sekunder teller. :)Er skeptisk til hybrid disker, det kan sikkert være noe for de som ikke spiller, men bare surfer, sjekker mail og slikt.

 

Kjører på med Intel SRT selv, så kan vel kalles hybrid.

 

Men det funker som bare det, alt det jeg spiller ofte ender opp i cacheminnet og laster omtrentlig akkurat like fort som om det er på en SSD.

 

Jeg er ihvertfall storfornøyd med den løsningen.

Lenke til kommentar

Fet artikkel! Ser vel ut til at jeg får sette meg 2 520gb SSD'er i raid i steden for å kjøpe det bæistet til 11000kr.

Men nå er det jo slikt at jeg filmer masse på maskinen også, så da blir det nok noen HDD'er på noen terrabyte for å lagre filene.

 

Nå er det også ingen hybrider som passer, ettersom at jeg bruker godt over hva den integrerte mengden SSD mengden er på diverse modeller.

 

Men igjen... 10/10

Digger at man kan få oversikt over markedet's merkelige utvalg på en så enkel måte!

Lenke til kommentar

Hvorfor har load-tid noe å si for spilling?

 

Jeg klarer ikke spille fra hardisk lenger. Gikk over 100% til SSD i fjor(for alt annet enn filmer og bilder, de ligger på et eget NAS). Etter det så har jeg blitt vant til at spill starter på 2-3 sekunder og at load tider i spill nesten ikke finnes. Når du blir vant til det så klarer du ikke det motsatte haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...