Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli med i en gjeng i Oslo/Lillestrøm


Anbefalte innlegg

Om ikke altfor lenge (kanskje 1-2 år) kommer jeg sannsynligvis til å flytte til en by i Akershus, ikke langt fra Oslo.

 

Når jeg gjør dette vil en av "målene" mine være å finne meg en gjeng som jeg kan bli medlem av.

 

Jeg har ingen venner IRL, og heller ingen som er medlem av en gjeng eller er noe særlig stor fan av "gjengaktivitet", så der er nok stedet jeg ikke kan eller burde henvise meg til

 

Jeg har 2-3 ganger vært i Oslo rundt Oslo S, og har da hovedsakelig vært å hengt på Grønland, men aldri sett noe tegn til gjengaktivitet mens jeg har vært der (bare prostitusjon og narkotikasalg) (om natten).

 

Grunnen til at jeg ønsker å bli medlem av en gjeng er fordi jeg ikke er noe fan av det offentlige, gir ganske faen i andre personer som har det bedre enn meg, og jeg er ikke av typen som ønsker å leve på den lovlige siden med et A4- liv.

 

Når det kommer til utseende, miljøet jeg tilhører, og lignende, så er jeg det som kan kalles en goth.

 

Jeg lurer derfor på følgende:

 

- Hvor i Oslo eller f.eks Lillestrøm bør jeg dra for å oppsøke en gjeng som kan passe for meg?

Endret av Cooky
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kniper øya sammen og hååååååper det var en spøk!

 

Hvis ikke.... Tenk tre positive tanker hver dag, det vil forhåpentligvis kansellere 300 gothtanker.

 

Funker ikke det så se for deg rævplyndringa gothgjengen din kommer få fra de relativt ufine gjengene som allerede tilhører Oslo.

 

Tilslutt vil jeg be deg prøve å innse at de aller aller aller fleste i dette land ser på gjengmentalitet som en komplett latterlig sutteklut for infantile småkriminelle tapere.

 

Bli heller med i en studiegruppe, det er utdannelsen din som mest sannsynlig vil avgjøre hvor fin kona di blir.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tråden blir vel stengt snart da du etterspør muligheten til å bli med i en kriminell gjeng.

 

Men uansett. Du må antagelig vaske bort gother sminken og kjøpe deg en MC. Eventuelt begynne å henge rundt blitz-huset, men det er kanskje tvilsomt om de er en ordentlig gjeng. Andre muligheter er tilgjengelig i Oslo om du har riktig etnisitet, men de er under mye press om dagen fra "the man".

Endret av aagmed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ingen venner IRL, og heller ingen som er medlem av en gjeng eller er noe særlig stor fan av "gjengaktivitet",

Fordi jeg har/hadde venner som var medlem i en rekke gjenger.

"fiendene" av disse gjengene kunne lett komme hit hvor jeg bor av den grunn at jeg hadde venner som var medlemmer i gjenger som var deres "fiender",

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har nesten ikke ord... Ikke noe vondt ment, men du trenger virkelig hjelp, med tanke på dette, og med tanke på mange av dine andre tråder. Men hvis jeg faktisk skal svare deg... Så er worst/best case senario og bli med i Hells Angels eller noe lignende, men da blir du den tullingen som blir brukt mest, blir med på de dumme tingene, og garantert blir tatt.

 

Lykke til!

 

(vet ikke om jeg skal le meg ihjel... confused....)

Endret av Mauro
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser det for meg. Tynne, blåøyde TS har nettopp fått av seg øyeskyggen og triller inn i gården til HA med sin nyinnkjøpte lett MC, noen tynne skjeggstubber, sitt plettfrie rulleblad og sin urørte baby-hud; "Kan jeg være med i gjengen deres eller gutta? Værsåsniiiiiiil"

 

Helt plettfritt er det jo ikke. Han er jo en badass som ble hentet av politiet da han truet faren sin med kniv, i følge en annen tråd.

Lenke til kommentar

Jeg ser av og til en gjeng med sånne emogothpunkere som henger på benken utafor Outland på Oslo S. Du kan oppsøke dem.

 

Endelig et ordentlig svar.

Takker! :)

 

Du høres ut som du burde ha medlemskap på _freak_ forum.

 

Jeg har allerede medlemskap der.

Lenke til kommentar

Men da hadde det jo vært bedre å spørre der. På Diskusjon.no er det mange som er vesle-voksen og høytidelig.

 

Freakforum er nok plassen du skal spørre. Folk på diskusjon.no klikker så fort du skal sykemelde deg for eksamen i 8klasse, så kanskje litt feil sted å spørre om gjeng-relaterte ting..

Lenke til kommentar

Er overbevist over at Cooky er det største trollet på Diskusjon.no, se gjennom trådene han har startet, enten er han ekstremt handicappet når det kommer til intelligens ellers er det et master-mind som sitter å tikker på tastaturet. Rett og slett en Troll-king.

Det kan jo være en kombinasjon.

 

Mulig dette kan fremstå som ekstremt uhøflig og slemt, men ærlig talt Cooky. Det begynner å demre litt hvorfor du endte opp som mobbeoffer på skolen.

Endret av TEE
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan du ikke starte din egen gjeng?

 

Så kan jeg bli medlem, men bare om jeg får bruke en tøft kallenavn, som Draconian eller noe. Vi kan henge rundt overalt og sitte stirre ned i bakken og vise finger til gamle damer som går forbi, og kanskje til og med henge ute til over midtnatt mens vi røyker en hel sigarett på deling. Gleder meg! Nei, vent nå, sorry, det er jo ikke spesielt goth og glede seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...