Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli med i en gjeng i Oslo/Lillestrøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg starter å se tegninga på hvorfor du blir mobbet, og alt er jo igrunn din egen skyld ettersom du omtrent maler på deg et svært skilt på ryggen som sier" spark meg".

 

Skal du inn i en gjeng så er vell dette enklest fra de diverse fengslene rundt om i landet her. Ta på den din beste goth-kjole og løp inn til "purke-stasjonen" med den kniven du raver rundt med i den ene hånda og ei pakke røyk og noe alkohol i den andre, dra opp kjolen og drit midt på gulvet der inne. Etterpå aker du rundt på gulvet med din egen dritt som smørning så får du nok litt oppmerksomhet og da burde det jo ikke være så vanskelig å ta det derfra.

 

Stor sannsynlighet for at du havner på psykiatrisk men jeg har hørt at det er der de største "gangsterne" er.

Endret av oophus_3do
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Når Freak slettet posten/tråd din av alle plasser så burde det gi det et inntrykk av hvor idiotisk det er det du spør om..

 

Ikke egentlig.

Om du har vært medlem av det forumet, så hadde du visst at man får tråden/posten sin slettet uten noen grunn.

Endret av Cooky
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke egentlig.

Om du har vært medlem av det forumet, så hadde du visst at man får tråden/posten sin slettet uten noen grunn.

Det ligger alltid en grunn bak. Det at det er du som opprettet tråden er nok grunn nok for moderatorene der inne. Det du klarer å si her inne er jo ganske hårreisende, så du har vell ikke vært noe særlig mer intelligent der borte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, hvilke gjenger finnes det i (hovedsakelig) Oslo, som ikke er av pakistansk eller MC- kultur?

Jeg tenker her på navn.

 

- Hvor mange er det egentlig?

- Er det gjenger hvor det er mest "vanlige" nordmenn som er medlem i?

Endret av Cooky
Lenke til kommentar

B-gjengen. Den største grupperingen. Består av omtrent 30 personer og et tilsvarende antall nære støttespillere. Hovedsakelig norsk-pakistanere fra Furuset og Romerike. Har holdt stand siden midten av 90-tallet.

Young Guns. Oppstod på midten av 80-tallet og bestod hovedsakelig av gutter som var født i Pakistan. A-gjengen og Young Guns var i mange år samme gjeng. Miks av forskjellige nasjonaliteter i dag.

Furuset Bad Boys. Oppstod på begynnelsen av 2000-tallet og bestod da av rundt 15 menn. De fleste norsk-pakistanere. Har alltid hatt nære bånd til B-gjengen, men opererer også på egen hånd.

A-gjengen. Ledes av tre norsk-pakistanske brødre som var en del av den opprinnelige A-gjengen. Ble fryst av Young Guns etter Zia Anwar-drapet i 2003. De ble en fraksjon av B-gjengen etter forhandlinger. Nå er samarbeidet slutt og de står igjen på motsatt side.

Grønlandsgutta. Tilhold i Oslo sentrum. Ofte forkortet GG. Miks av forskjellige nasjonaliteter.

Holmliagjengen. Oppstod på Nordstrand, sør i Oslo. Men har hatt mye opphold i Oslo sentrum hvor de reiste for å ruse seg. Miks av forskjellige nasjonaliteter.

Lenke til kommentar

Gang initiations

Gangs often require new members to commit crimes before accepting them as part of the gang. New members may be physically beaten by fellow gang members to demonstrate their courage, also known as "beat in" or "jump in", which occasionally results in a fatality. One study indicates that young people are more likely to be hurt in gang initiation than they are by refusing to join.

 

Blood In Blood Out

When a person becomes a member of a certain gang they must kill a designated person in order to join said gang (blood in) and the only way out of the gang is to die (blood out)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ønsker å bli medlem av en gjeng er fordi jeg ikke er noe fan av det offentlige, gir ganske faen i andre personer som har det bedre enn meg, og jeg er ikke av typen som ønsker å leve på den lovlige siden med et A4- liv.

+

Jeg er det som kan kalles en goth.

:rofl:

 

Dette må være den herligste fiktive kombinasjonen ever! En tungkriminell goth-gjeng..! :D

 

Lille venn, de to tingene går ikke hånd i hånd. Å rispe seg i underarmen til tonene av Opeth er desverre ikke kriminelt og "på utsiden av den lovlige a4-siden".

Makan..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja vell? Nevn noen navn da.

 

Jeg har ikke noen navn.

Jeg bare vet at det finnes MINST noen få..

 

Du kan jo vandre rundt i Oslo (i spesielt Grønland) hver natt i rundt en uke, så møter du sikkert på noen.

Endret av Cooky
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen navn.

Jeg bare vet at det finnes MINST noen få..

 

Du kan jo vandre rundt i Oslo (i spesielt Grønland) hver natt i rundt en uke, så møter du sikkert på noen.

Goth'ere ja. De finnes helt klart, men ikke i noen større kriminell gjeng.

 

Det verste du finner er vell folk som tøffer seg med å spraye litt grafitti rundt omkring mens de har på seg så mye svart som overhodet mulig. Jo høyere sko jo tøffere er man vist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...