Gå til innhold

Ubisoft dropper «alltid på nett»-krav (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Større sjanse for at man får mindre bugs eller lag i singelplayer mens man spiller. Ta for eks Splinter Cell Conviction til PC. Hadde store problemer med dårlig FPS og faller ut av singelplayer helt random..

 

The Witcher 2 (ja jeg veit dem ikke er hos Ubisoft) kan jeg ta som et annet eksempel på fæl DRM

Etter dem tok den vekk så fikk jeg mye bedre framerate :)

Lenke til kommentar

Intervjuet er anbefalt lesning. Sjeldent eller aldri har jeg sett en av disse monstrøse spill-korporasjonene stilt mot veggen på denne måten.

 

Etter å ha lest det er jeg mer overbevist enn noensinne om at jeg gjør rett i å boikotte Ubi. Håper virkelig ikke dette fører til at de selger nevneverdig mange flere kopier av sine elendige PC-utgivelser.

UbiSoft hater PC-gamere.

Endret av MDD
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faktisk større grunn i å piratkopiere Ubisoft etter at de fjernet kopi-sperren. Det at de har ført sine spillere bak lyset i såpass mange år med sin fiendtlige kopi-sperre og malware (Uplay), så håper jeg de fleste PC brukere har mere vett i huet enn å kjøpe spill ifra Ubisoft.

 

Jeg er faktisk sterk motstander av piratkopiering av spill da jeg synes de fleste spill-utviklerene fortjener pengene, dog det finnes unntakene, slik som: EA/Dice, AW/Blizzard og Ubisoft. Dritselskap som ikke fortjener noen støtte og som jeg enda har et lite håp om at skal gå konkurs en vakker dag.

Lenke til kommentar

hurra!!... da var det ingen grunn for pc brukere å pirate ubisoft spill lengre.

 

Det har det heller aldri vært grunn til pga de forferdelig konsollportene Ubisoft spytter ut. Siden bare 5% av PC-markedet piratkopierer så vil man heller ikke se noen nedgang i kopieringen, men Ubisoft vil garantert se noen flere salg fra de som har sittet på sidelinja.

 

Ubisoft hadde nok fått en enorm økning om de hadde fokusert på å lage bra produkter til PC, men dessverre har de ikke vist noen vilje til dette. Derfor holder nok de fleste PC-spillere seg unna Ubisoft også i framtiden. Det som er bra for Ubisoft er i det minste at ingen gidder å piratkopiere søpla deres, og det er jo det som er viktigst for dem.

 

Ønsker forøvrig Ubisoft lykke til med de fremtidige lanseringene av Facebookspill, eller F2P som de selv kaller det. Det er tross alt mest penger å hente i casualsegmentet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...