Gå til innhold

Ny kald krig i Black Ops 2 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh, virker så absolutt spennende. Gleder meg til å spille COD igjen!

 

Den samme tanken gjorde folk seg om Black Ops også.

 

 

Ett av de (ytterst få) spillene jeg angret på at jeg kjøpte mer enn Dragon Age 2.

Lenke til kommentar

Dette høres faktisk ikke så dumt ut. Nå må det sies at jeg kommer til å prioritere Bioshock Infinite, Borderlands 2 og Halo 4 foran dette om jeg skal kjøpe meg et skytespill eller et spill med mye skyting i høst, men det virker som om Treyarch har gjort et hederlig forsøk på å fornye serien.

Lenke til kommentar

herdelig forsøk på å fornye serien? Det ser jo ut som samme gamle søppla, hvor alt er gjort for å spy ut mest mulig "action" og adrealin. Samme dritten av en grafikkmotor er det også, da de fokuserer mest mulig å optimalisere spillene til de eldgamle konsollene vi har. Så de får melket mest mulig, raskest mulig. Blæ. Cod serien er gamers svar på fastfood.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

herdelig forsøk på å fornye serien? Det ser jo ut som samme gamle søppla, hvor alt er gjort for å spy ut mest mulig "action" og adrealin. Samme dritten av en grafikkmotor er det også, da de fokuserer mest mulig å optimalisere spillene til de eldgamle konsollene vi har. Så de får melket mest mulig, raskest mulig. Blæ. Cod serien er gamers svar på fastfood.

Eh. Bortsett fra et par demoer har jeg aldri spilt COD før, så jeg kan innrømme at jeg ikke er en ekspert på serien. Ut i fra det jeg har lest om spillet virker det dog som om Black Ops 2 har noen interessante nyheter

 

-Spillet foregår i 2025. Om jeg ikke tar helt feil er dette det første COD-spillet med en fremtidssetting.

-Spilleren kan påvirke historien(f. eks hjelpe eller ødelegge for antagonisten).

-Strike Force oppdrag med en sandbox-aktig struktur.

 

Jeg er enig i at grafikken kunne vært bedre, men så må vi også huske på at COD-spill kjører i 60 fps. Det er det ikke mange andre 360/PS3 spill som gjør.

 

At serien satser på action og adrenalin er vel ingen overraskelse. Kan du nevne mange fps-spill som ikke gjør det?

 

Tror salget vil få seg en liten knekk ettersom det er sci-fi.

Hehe. Sci-fi elementene gjør det faktisk mer interessant for min del, men jeg skjønner hva du mener.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huh, virker så absolutt spennende. Gleder meg til å spille COD igjen!

 

Den samme tanken gjorde folk seg om Black Ops også.

 

 

Ett av de (ytterst få) spillene jeg angret på at jeg kjøpte mer enn Dragon Age 2.

 

Black Ops er et av de beste multiplater-spillene jeg vet om. Det desidert beste COD siden COD4. Forøvrig er Dragon Age 2 også et meget bra spill.

Lenke til kommentar

Huh, virker så absolutt spennende. Gleder meg til å spille COD igjen!

 

Den samme tanken gjorde folk seg om Black Ops også.

 

 

Ett av de (ytterst få) spillene jeg angret på at jeg kjøpte mer enn Dragon Age 2.

 

Black Ops er et av de beste multiplater-spillene jeg vet om. Det desidert beste COD siden COD4. Forøvrig er Dragon Age 2 også et meget bra spill.

Cant tell if trolling or actually talking the truth ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huh, virker så absolutt spennende. Gleder meg til å spille COD igjen!

 

Den samme tanken gjorde folk seg om Black Ops også.

 

 

Ett av de (ytterst få) spillene jeg angret på at jeg kjøpte mer enn Dragon Age 2.

 

Black Ops er et av de beste multiplater-spillene jeg vet om. Det desidert beste COD siden COD4. Forøvrig er Dragon Age 2 også et meget bra spill.

Cant tell if trolling or actually talking the truth ?

 

Du vet at noe kan være bra selv om det er populært? Og du vet det finnes en mellomting mellom bes og dårligst? Gamere nå til dags...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp av, sthusby er tydeligvis "den perfekte gamer". Du må høre på han!

 

Futuristisk CoD.. Skjønner ikke at folk biter på. Dama hylte ut: "kuuuult" i sånn fjortis-hyl. Og hu er langt fra fjortis >< Serien døde med MW2. Jeg bare ga det 2 sjangser til. MW3 ble ikke kjøpt engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp av, sthusby er tydeligvis "den perfekte gamer". Du må høre på han!

 

Futuristisk CoD.. Skjønner ikke at folk biter på. Dama hylte ut: "kuuuult" i sånn fjortis-hyl. Og hu er langt fra fjortis >< Serien døde med MW2. Jeg bare ga det 2 sjangser til. MW3 ble ikke kjøpt engang.

 

Nå hadde jeg nok hørt mer på sthusby sin mening en en som bare klager og sutrer. Serien døde med MW2...LOL! Ja siden du mener det så må MILLIONER av mennesker også være "perfekte gamere" også da kanskje...utrolig!

 

Fjortis ja....jeg er 33år og digger COD serien...fleste av mine kompiser gjør det også. En gjeng fra 20-50år sitter å spiller singleplayer og multiplayer i samtlige COD spill og koser seg...men vi er vel bare en "God damn freak show" vi da.

Lenke til kommentar

Slapp av, sthusby er tydeligvis "den perfekte gamer". Du må høre på han!

 

Futuristisk CoD.. Skjønner ikke at folk biter på. Dama hylte ut: "kuuuult" i sånn fjortis-hyl. Og hu er langt fra fjortis >< Serien døde med MW2. Jeg bare ga det 2 sjangser til. MW3 ble ikke kjøpt engang.

 

Nå hadde jeg nok hørt mer på sthusby sin mening en en som bare klager og sutrer. Serien døde med MW2...LOL! Ja siden du mener det så må MILLIONER av mennesker også være "perfekte gamere" også da kanskje...utrolig!

 

Fjortis ja....jeg er 33år og digger COD serien...fleste av mine kompiser gjør det også. En gjeng fra 20-50år sitter å spiller singleplayer og multiplayer i samtlige COD spill og koser seg...men vi er vel bare en "God damn freak show" vi da.

Du må da vel klare å fatte og forstå at folk kan la seg irritere over måten Call of Duty dominerer markedet på? Selvfølgelig ingenting å gjøre med det, men likevel, folk må mene hva da vil.

 

Og ingen kan vel stikke under en stol at noen signifikant innovasjon har vi ikke sett fra serien siden CoD 4: MW. Og det er strengt tatt kanskje ikke nødvendig. Formelen fungerer, og selger som hakka møkk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...