Gå til innhold

Ny kald krig i Black Ops 2 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Skulle nå gjerne sett et helt NYTT COD. Det virker ikke som om de gidder å finpusse verken grafikk, fysikk eller noe som helst på motoren.

 

Selv om jeg har mistet troen på at det skjer før en eventuell ny konsoll. Selvsagt forbedring om de klarer å få til en nevneverdig ytelse på konsoll (i motsetning til Black Ops 1), men dette er egentlig noe jeg tar for gitt.

 

 

Dette blir nok tvilsomt et spill jeg kommer til å skaffe meg. Klarer meg fortsatt med gode gamle COD 4 MW1 og MW2 når jeg trenger noe hodeløs og søt dreping. :) Og så får inovasjonen komme fra andre spill som tør å satse annderledes, eller i det minste tør å legge litt penger i en halveis moderne skrevet grafikk og fysikkmotor i det minste. Det er ikke selve grafikken som er problemet, men hvordan folk rett og slett dør, noe som egentlig er det spillet handler om (å se folk bli drept).

Savner litt ekstra "vold", effekter eller fysikk, og ikke at det ser ut som en dårlig flash-animasjon når noen blir skutt. :hmm: Et eller annet som gir et lite kick savnes.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av, sthusby er tydeligvis "den perfekte gamer". Du må høre på han!

 

Futuristisk CoD.. Skjønner ikke at folk biter på. Dama hylte ut: "kuuuult" i sånn fjortis-hyl. Og hu er langt fra fjortis >< Serien døde med MW2. Jeg bare ga det 2 sjangser til. MW3 ble ikke kjøpt engang.

 

Nå hadde jeg nok hørt mer på sthusby sin mening en en som bare klager og sutrer. Serien døde med MW2...LOL! Ja siden du mener det så må MILLIONER av mennesker også være "perfekte gamere" også da kanskje...utrolig!

 

Fjortis ja....jeg er 33år og digger COD serien...fleste av mine kompiser gjør det også. En gjeng fra 20-50år sitter å spiller singleplayer og multiplayer i samtlige COD spill og koser seg...men vi er vel bare en "God damn freak show" vi da.

 

Kalte ikke deg fjortis, jeg sa at dama mi skreik ut på en fjortis-måte da hu så videoen. noe som var et møl av saker og ting. "We need more men like you" hell yeah. Utrolig kjedelig video alt i alt.

Serien døde for meg i MW2, sorry, glemte den :thumbs:

Lenke til kommentar

Slapp av, sthusby er tydeligvis "den perfekte gamer". Du må høre på han!

 

Futuristisk CoD.. Skjønner ikke at folk biter på. Dama hylte ut: "kuuuult" i sånn fjortis-hyl. Og hu er langt fra fjortis &--#62;&--#60; Serien døde med MW2. Jeg bare ga det 2 sjangser til. MW3 ble ikke kjøpt engang.

 

Nå hadde jeg nok hørt mer på sthusby sin mening en en som bare klager og sutrer. Serien døde med MW2...LOL! Ja siden du mener det så må MILLIONER av mennesker også være "perfekte gamere" også da kanskje...utrolig!

 

Fjortis ja....jeg er 33år og digger COD serien...fleste av mine kompiser gjør det også. En gjeng fra 20-50år sitter å spiller singleplayer og multiplayer i samtlige COD spill og koser seg...men vi er vel bare en "God damn freak show" vi da.

Du må da vel klare å fatte og forstå at folk kan la seg irritere over måten Call of Duty dominerer markedet på? Selvfølgelig ingenting å gjøre med det, men likevel, folk må mene hva da vil.

 

Og ingen kan vel stikke under en stol at noen signifikant innovasjon har vi ikke sett fra serien siden CoD 4: MW. Og det er strengt tatt kanskje ikke nødvendig. Formelen fungerer, og selger som hakka møkk.

 

Nei jeg gjør ikke det, blir ikke irritert av andre spill serier som kjører den samme oppskriften mer eller mindre for hver utgave. Det er så mye spill der ute at det er bortkastet tid å bruke på noe jeg faktisk ikke liker...

 

Hvor mange spill som lanserer kan vi si har en signifikant innovasjon egentlig?

 

Personlig tror jeg dette har med misunnelse og at noe en ikke liker er så utrolig populært som er kjernen for folk flest. Litt off topic men en ser det samme med Android vs iOS, hvor det er nærmest en "sport" å vise sin misnøye med iOS og påpeke at Android det er så utrolig mye bedre.

 

Igjen et produkt som millioner liker og som får voldsomt mye PR, akkurat som COD spillene.

 

Så jeg er overbevist at dette har med misunnelse og individer som regelrett ikke takler at noe dem ikke liker er super populært.

 

COD serien er spill for spillere som er uviten om at det finnes andre spill der ute som er verdt å se på.

 

litt synd at visse er med på å ødelegge industrien.

 

Ja for en må kun like 1 spill, tunnel syn?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Slapp av, sthusby er tydeligvis "den perfekte gamer". Du må høre på han!

 

Futuristisk CoD.. Skjønner ikke at folk biter på. Dama hylte ut: "kuuuult" i sånn fjortis-hyl. Og hu er langt fra fjortis &--#62;&--#60; Serien døde med MW2. Jeg bare ga det 2 sjangser til. MW3 ble ikke kjøpt engang.

 

Nå hadde jeg nok hørt mer på sthusby sin mening en en som bare klager og sutrer. Serien døde med MW2...LOL! Ja siden du mener det så må MILLIONER av mennesker også være "perfekte gamere" også da kanskje...utrolig!

 

Fjortis ja....jeg er 33år og digger COD serien...fleste av mine kompiser gjør det også. En gjeng fra 20-50år sitter å spiller singleplayer og multiplayer i samtlige COD spill og koser seg...men vi er vel bare en "God damn freak show" vi da.

Du må da vel klare å fatte og forstå at folk kan la seg irritere over måten Call of Duty dominerer markedet på? Selvfølgelig ingenting å gjøre med det, men likevel, folk må mene hva da vil.

 

Og ingen kan vel stikke under en stol at noen signifikant innovasjon har vi ikke sett fra serien siden CoD 4: MW. Og det er strengt tatt kanskje ikke nødvendig. Formelen fungerer, og selger som hakka møkk.

 

Nei jeg gjør ikke det, blir ikke irritert av andre spill serier som kjører den samme oppskriften mer eller mindre for hver utgave. Det er så mye spill der ute at det er bortkastet tid å bruke på noe jeg faktisk ikke liker...

 

Hvor mange spill som lanserer kan vi si har en signifikant innovasjon egentlig?

 

Personlig tror jeg dette har med misunnelse og at noe en ikke liker er så utrolig populært som er kjernen for folk flest. Litt off topic men en ser det samme med Android vs iOS, hvor det er nærmest en "sport" å vise sin misnøye med iOS og påpeke at Android det er så utrolig mye bedre.

 

Igjen et produkt som millioner liker og som får voldsomt mye PR, akkurat som COD spillene.

 

Så jeg er overbevist at dette har med misunnelse og individer som regelrett ikke takler at noe dem ikke liker er super populært.

Riktig, det var akkurat det jeg ville poengtere. For folk som misliker Call of Duty er det vanvittig irriterende å se at hver gang det kommer en ny utgave av det samme gamle spillet ligger det på toppen av salgslistene og haugevis av folk du kjenner som egentlig ikke bryr seg om spill har kjøpt det bare på grunn av medieoppmerksomheten og populariteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som reagerer på walkers og VTOL bombere i 2025?

 

Det er 13 år til det. Verdens krigsmaskineri vil ikke være drastisk anderledes enn hva som er tilgjengelig idag, amerikanerne vil ikke fase ut abramsen før 2040 for eksempel. Hva er det neste? Energi skjold og mass accelerators? Missforstå meg rett, jeg er stor fan av mass effect, men det universet foregår nesten 200 år frem i tid!! Litt mer sannsynlig, eller hva? 2025 er alt for nærme.

 

Og de walkerne, hvorfor antar man at fremtiden vil bestå av tanks med bein? Det er da ikke praktisk? Hvordan skal den tanksen kunne brukes som mobilt dekke? Nei, ærlig talt, keep it real.

Lenke til kommentar

Hah, kan se på teaseren at grafikken er søppel. Virker som folka bak CoD bare pøser ut nye titler mens CoD fortsatt er populært for å få mest mulig penger i lomma. For det første virker hele spillet jævla barnslig,er sånn jeg lekte med da jeg var 12 år.

 

Det er sant som pong sier at spillet tar plass bare 13 år fram i tid, og det er urealistisk og tro at vi har flyvende tankser og enorme, lydløse helikoptere som skyter lasere innen den tid.

 

Ang CoD-fanboys som mener introdusering av kjøretøy gjør at BF-fanboys ikke kan si noe på det:

Vel, ut ifra videoen så så det jo ikke akkurat lovende ut. Så ut som et halvhjerta forsøk på å få inn noe fra Battlefield-serien (2142), og jeg kan se ut ifra videoen at "grensesnittet" er dårlig, styringa er dårlig, ting går tregt og at det er bedre i BF3.

 

Skal jeg være helt ærlig så minner dette flyet på starten av teaseren om flyet fra Ratchet and Clank-spillene som jeg spilte på PS2 for 5 år siden

 

Singleplayern ser jo grei ut, og det kan virke som om den er litt annerledes enn andre FPS-singleplayere. Du kan blant annet ri på hest, som helt ærlig var det eneste jeg synes virket interessant i denne videoen, men det vel kanskje fordi jeg liker RDR og at de har stjært det derfra

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Denne futuristiske stilen får ingen tomler opp fra meg. Trur ikkje det er ein slik stil folk er ute etter. Det folk vil ha er dagens teknologiske krigføring. Ser jo bare på MW2, BF3, Black Ops, alle disse satset på dagens teknologi og det har gitt store summer i hånden. Kan lett sjå for meg at Black Ops 2 blir spelet som dreper COD-serien for godt, pga. denne risikoen det er med å satse på framtidig krigføring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...