Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha seg med ei i rullestol


Anbefalte innlegg

Jeg gikk i gata og plutselig kom ei ung dame (kanskje 25 år) rullende bort til meg og sa "Hei sexy", så smiler jeg bare og ignorerer henne, går videre i byen, 30 minutter senere møter jeg samme dama i rullestol, hun ruller bort til meg og spør om hun får være med meg hjem, smilet hennes levner ingen tvil om hva hun vil for noe, og hun virket ikke tilbakestående på noen måter, men hun virket desperat. Burde jeg tatt henne med hjem for en blowjob?

 

Postet av anonym: 44ab9a66a1f950de50ab1acaa2cd581c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var redd for å ta henne med hjem fordi hun satt i rullestol, hvem vet hvilke type mennesker jeg kunne fått på nakken om jeg hadde utnyttet henne seksuelt (selv om hun virket velvillig selv)

 

Jeg var litt bekymret, så jeg takket nei. Da jeg sa nei så var det litt "trist" egentlig for hun rullet så ydmykt vekk derifra, jeg så litt på henne i etterkant da hun rullet vekk.

 

Hun virket snill, normal, men kanskje litt direkte/desperat kanskje. Men ikke noe problem for meg, jeg takker ja til å bli sugd, hun hadde en veldig pen munn som jeg godt kunne tenkt meg rundt skaftet mitt. :thumbup:

 

Postet av anonym: 44ab9a66a1f950de50ab1acaa2cd581c

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg husket å ha lest denne på forumet for en stund siden:

 

Ikke så ille for meg denne, men ganske morsom. Var på tur med noen kompiser og dage derpå satt alle rundt frokostbordet på hotellet og fortalte om gårds dagen fangst da sistemann kommer gående med pulesveis og setter seg ned. Og starter å fortelle om gårdsagens ville affære.

 

Alle gutta falt helt sammen da han fortalte at dama manglet et bein og satt i rullestol, og at det var det enkleste han hadde vært med på, var jo bare å sitte på sengekanten og trille rullestolen frem og tilbake.

 

Men alvorlig talt hadde ikke jeg hatt hjerte til å brutalt avvise en tilsynelatende søt og hyggelig jente i rullestol, kun av den simple grunn at hun sitter i rullestol. Desto mindre dersom jeg i ettertid så at hun var tydelig såret som følge av min hensynsløshet på det aktuelle tidspunktet.

 

Jeg skjønner også de problemene som kan oppstå, men dog av likevel.

Endret av SLIguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg gikk i gata og plutselig kom ei ung dame (kanskje 25 år) rullende bort til meg og sa "Hei sexy", så smiler jeg bare og ignorerer henne, går videre i byen, 30 minutter senere møter jeg samme dama i rullestol, hun ruller bort til meg og spør om hun får være med meg hjem, smilet hennes levner ingen tvil om hva hun vil for noe, og hun virket ikke tilbakestående på noen måter, men hun virket desperat. Burde jeg tatt henne med hjem for en blowjob?

 

Postet av anonym: 44ab9a66a1f950de50ab1acaa2cd581c

 

Du burde prøvd ihvertfall.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...