Gå til innhold

LG lanserer ny toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

denne frister :yes: men har allerede en optimus 2x som jeg er kjempefornøyd med. :D

 

Huh. Jeg har hatt en Optimus 2x siden mars, og jeg orker ikke vente lenger på oppdatering til pepperkake. Takler ikke smarttelefon som er halvveis smart. Dessuten er LG firmwaren så buggete og horribel at den knapt fungerer som telefon. Dritbra hardware, men det hjelper ikke med 3d og fet prosessor når den kjører buggete android. Forrige uke byttet jeg tilbake til Nokia E51.

Ellers takk til telefon som resetter seg 2-3 ganger om dagen, nekter å ta imot samtaler på udde tidspunkt, mister dekning totalt helt uten grunn og ellers har katastrofalt dårlig support fra leverandøren.

Jeg gir 2x til 2. uka i oktober. Har det ikke kommet oppdatering da, reklamerer jeg og flere andre på avdelingen min sammen. LG har snakket om 2.3 til O2x siden mai, men det har bare blitt utsatt og utsatt. Nå sier de "last week of September" men nevner ikke årstall. :p

 

Og før jeg blir flamet; Ja, jeg har prøvd cyanogen og miui. Jeg foretrekker faktisk min gamle Nokia E51 siden den tar innersvingen på O2x som telefon når som helst og ikke minst en telefon som har batteri mer enn 1 døgn på standby. Så får heller laptopen og nettbrettet duge til surfing, epost og kalenderting.

Endret av captzalo
Lenke til kommentar

Neste gang jeg kjøper telefon blir det Samsung uansett hva slags hardware LG hoster opp med. Utrolig at de ennå ikke har kommet med 2.3 til O2X! Det viser bare at LG driter i kundene sine etter de har betalt for mobilen sin.

 

Har hatt en noen LG produkter, men etter å ha eid O2x og blurayspilleren BD390, blir det ikke mer LG på meg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...