Gå til innhold

Reisebrev: E3 2010, dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var E3 en spillkonferanse eller hvordan var det? Flott med et lite innblikk i matlivet deres, grass-sandwich må jo.. ehrm.. ja, nei, så joda.

Høres ut som om Activision har skapt ett sirkus uten like, og hvem kan klandre dem? Har man for mye penger så har man for mye penger. Da kan man like gjerne henge en rampe i taket uten å bruke den.

 

Når dere sier dere fikk to Xboxer så kommer jeg bare til å gå ut i fra at én av dem blir loddet ut til en heldig bruker, gjerne med E3-relevante spørsmål.

 

Eminem avsluttet nok dagen på en storslagen og fengende måte, og jeg ser frem til å lese om middag og lunch!

Lenke til kommentar

Var E3 en spillkonferanse eller hvordan var det? Flott med et lite innblikk i matlivet deres, grass-sandwich må jo.. ehrm.. ja, nei, så joda.

Disse reisebrevene er ment som et uformelt avbrekk fra den tunge E3-dekningen vi har på Gamer.no denne uka. Og de har blitt veldig, veldig populære :-)

 

Skal vi se, det burde bli omtrent "Ein ekstremt påkosta fest, og eit smørbrød med gras".

Jeg lar den slippe unna, for ellers så fungerer ikke (nød-)rimet. :p

Hehe, bokmål i ingressen er på min kappe. Øystein hadde glemt det, og jeg tenkte meg ikke om. (Nød)rimet var ikke påtenkt. Rettet nå i alle fall.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Var E3 en spillkonferanse eller hvordan var det? Flott med et lite innblikk i matlivet deres, grass-sandwich må jo.. ehrm.. ja, nei, så joda.

Disse reisebrevene er ment som et uformelt avbrekk fra den tunge E3-dekningen vi har på Gamer.no denne uka. Og de har blitt veldig, veldig populære :-)

Jeg er en av dem som digger reisebrevene deres, men jeg tenkte mer på sirkuset til Activision. Ser ut som om de har satt spillene litt i bakkant og heller satset på en konsert med spill som avbrekk :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Helt avsindig! Activison må ha brukt en formue på den kvelden der og det var sikkert veldig gøy, men jeg kan ikke unngå å tenke at de har bomma litt på publikummet? Imponerende lineup med artister, men de som er i salen er vel på E3 for å se spillene? Da hadde det kanskje vært strategisk å vise fram mer av det de skal lansere i år og neste år? More games, less circus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...