Gå til innhold

Gamer.no kåret til beste spillmedie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fjor dominerte Nintendo showet, i år var det Activision. Synes det er beklagelig å se Modern Warfare 2 få så mange priser - til tross for at det er et godt spill fortjener ikke Activision det. Infinity Ward, derimot, skal ha all ære.

 

Å se Gamer.no vinne Årets Spillmedie er gledelig. Dere gjorde vannvittig mye arbeid med nye nettsider, forum og et helt nettverk (A-pressen) i tillegg til de vanlige artiklene av uovertruffen kvalitet. Brukerlisten over forrige tiårs 50 beste spill forteller mer enn nok om deres engasjement og viser hvordan dere promoterer hva vi, brukerene, mener.

 

Veldig morsomt å høre (men dessverre ikke se, dumt det ikke var noen stream) at AltF4 delte ut Årets Rollespill-prisen. Et veldig godt valg av. AltF4 skal ha all skryt som en flink og engasjert bruker og moderator. :)

Lenke til kommentar

Hvilket viser at man absolutt ikke kan stole på stemmer fra den gemmene hop.

Modern Warfare 2 som årets PC spill er bare et av bevisene på at årets Gullstikka var totalt mislykket.

 

Hvorfor? Var du der? Alt jeg har hørt om showet hittil, tilsier at det hadde et betydelig løft i år i forhold til tidligere. En total fiasko kan det da ikke ha vært.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som reagerer at voldsspill gikk av med seieren i de fleste kategoriene? Er det virkelig den retningen spillbransjen beveger seg i? Jeg har sett gode eksempler på det motsatte, men blir likevel betenkt over alle anmeldelsene som roser spill som Call of Duty helt ukritisk...

 

Men gratulerer til Gamer med prisen for beste spillnettsted, det er fortjent!

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye! Har stemt på dere i 3 år, så nå var det på tide at dere vant :)

 

Modern warfare vant i overkant av hva det fortjener. Å stemme frem mw2 som årets PC-spill blir bare for dumt. Et par av de andre prisene fortjene de for øving å vinne.

 

Igjen, gratulerer til Gamer.no, at de vant var definitivt årets høydepunkt fra gulstikka!

Lenke til kommentar

Hvilket viser at man absolutt ikke kan stole på stemmer fra den gemmene hop.

Modern Warfare 2 som årets PC spill er bare et av bevisene på at årets Gullstikka var totalt mislykket.

 

Hvorfor? Var du der? Alt jeg har hørt om showet hittil, tilsier at det hadde et betydelig løft i år i forhold til tidligere. En total fiasko kan det da ikke ha vært.

 

 

Vær så snill, ikke fortell meg at du ikke forsto hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...