Gå til innhold

Test: Silverstone Sugo SG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten utenpå, stor inni! Nei, vi har ikke testet en småbil fra Hyundai, men SSF-kabinettet Sugo SG07 som skal ha plass til det meste!

Det var vel Honda som opprinnelig brukte dette som et slagord for modellen Fitta (nei, det er ikke kødd). Navnet ble ganske kjapt droppet og endret til Jazz :p

Endret av SpecR
Lenke til kommentar

Har dette kabinettet med et ZOTAC H55-ITX WIFI, H55, Socket-1156 mini-itx, XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort og diverse krimskrams (ssd osv). Flott kabinett som den store vifta på toppen drar ut alt av luft, slik at jeg knapt hører at maskinen er på. Mye bedre plass idette enn på andre SFF kabinett.

 

Har også lillebroren Sugo 06B og den er mye vanskeligere å koble i

Lenke til kommentar
Lurer på om det kan festes en H50 i "taket" på kabinettet. Kan jo bli en snerten liten gamer

 

Man kjører nok greit en 4.0 ghz med H50/70 og et 5970 så man kan ha mye gøy med dette. Slim optisk ser jeg på som bare posetivt, snakket m-itx så liten vits å bruke 1/4 av kabinettet på optisk.

 

finnes forresten en spennede 18cm radiator som hade vært arti og sett i denne

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Har dette kabinettet med et ZOTAC H55-ITX WIFI, H55, Socket-1156 mini-itx, XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort og diverse krimskrams (ssd osv). Flott kabinett som den store vifta på toppen drar ut alt av luft, slik at jeg knapt hører at maskinen er på. Mye bedre plass idette enn på andre SFF kabinett.

 

Har også lillebroren Sugo 06B og den er mye vanskeligere å koble i

 

nå skal jo vifta blåse luft inn .

Lenke til kommentar

Har dette kabinettet med et ZOTAC H55-ITX WIFI, H55, Socket-1156 mini-itx, XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort og diverse krimskrams (ssd osv). Flott kabinett som den store vifta på toppen drar ut alt av luft, slik at jeg knapt hører at maskinen er på. Mye bedre plass idette enn på andre SFF kabinett.

 

Har også lillebroren Sugo 06B og den er mye vanskeligere å koble i

 

hva slags cpu vifte kan du anbefale til denne? helst passiv.

følger det med hk?

Endret av bhines
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...