Gå til innhold

HD 5870-pris avslørt i nederlandsk nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det er stadig vekk noen nettbutikker som driter seg ut mht til lansering av nytt stuff. Jeg lurer på om det er blitt en markedsførings greie, det skaper iallefall publisitet om produktet.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Takk Lucifer for ditt bidrag til å skape dårlig stemning. Jeg for min del hvis eneste IT-relaterte nettside som er i daglig bruk er nettopp hw.no viste ingen verdens ting om at produktet var observert i en nettbutikk før nå, og leste med stor interesse om hendelsen på(yes, you guessed it) hw.no.

 

Selv om den var noen dager gammel.

Endret av Rufati
Lenke til kommentar
Håper prisen synker relativt raskt. Jeg har begrenset budsjett!

Tviler på at de kutter prisen før det eventuelt kommer et like bra eller bedre kort fra nVIDIA.

 

Får bare håpe nvidia slipper kortene sine så fort som mulig :p Men jeg har dessverre hørt/lest rykter om at det ikke skjer før til sommeren neste år :( Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Håper prisen synker relativt raskt. Jeg har begrenset budsjett!

Tviler på at de kutter prisen før det eventuelt kommer et like bra eller bedre kort fra nVIDIA.

 

Får bare håpe nvidia slipper kortene sine så fort som mulig :p Men jeg har dessverre hørt/lest rykter om at det ikke skjer før til sommeren neste år :( Stemmer dette?

 

Hvis det er fakta så kommer Nvidia virkelig til å slite.

Så sant HD 5-serien ikke blir en total flopp. Men det er ikke akkurat likt ATI

Endret av Revox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...