Gå til innhold

HD 5870-pris avslørt i nederlandsk nettbutikk


Anbefalte innlegg

Da håper vi på nyheter over i morgen Wheels.

Som en på extremesystems påpekte, sist Nvidia angivelig "slet" fikk vi G80, sier ikke det skjer nå, men man vet aldri.

Jeg unner ATI suksess, spesielt med tanke på situasjonen til AMD. Uansett er det bra for alle at det er konkuranse i markedet, ivertfall for oss forbrukere. Så la oss håpe at Nvidia ikke faller for langt bak.

Uansett blir det nok et kort fra HD 5-serien på meg.

 

Edit: Over i morgen

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viften ser da ut som den bråkete, lite effektive stock-viften de "alltid" har brukt. Bare fordi det ser ut som de har trukket dekselet i gummi og gitt den luftinnsug i front, skal du ikke ta for gitt at den er noe som helst bedre denne gangen :D Gleder meg uansett til å se kortet testet. Sapphire, MSI, HiS, Gigabyte, Asus, Powercolor osv. kommer jo uansett med egne, forbedrede utgaver en måned eller to etter lansering. Som flere har påpekt; pussige priser du mener å ha funnet, Adrian. Trøtt? :-)

Lenke til kommentar
Viften ser da ut som den bråkete, lite effektive stock-viften de "alltid" har brukt. Bare fordi det ser ut som de har trukket dekselet i gummi og gitt den luftinnsug i front, skal du ikke ta for gitt at den er noe som helst bedre denne gangen :D Gleder meg uansett til å se kortet testet. Sapphire, MSI, HiS, Gigabyte, Asus, Powercolor osv. kommer jo uansett med egne, forbedrede utgaver en måned eller to etter lansering. Som flere har påpekt; pussige priser du mener å ha funnet, Adrian. Trøtt? :-)

 

Men er ikke dette Sapphire versionen?

Lenke til kommentar

2500,- for et nylansert toppkort med singlegpu er ikke mye, har man ikke råd til det ja så kjøper man 5850. Jeg er imponert over at AMD klarer å holde så lave priser på nylanseringene sine.

 

kom ikke 4870 ut på markedet med en pris litt under 3000,- også? Men så kostet vel GTX280 svinmye også på det tidspunktet om jeg ikke husker feil.
Jeg mener å huske at 1GB utgaven lå oppimot 3000,- så du husker nok ikke så feil. Nvidia kortene var svindyre ja, både 280 og 285. Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Bleeeeeh, Nvidia og AMD må se til å lage mindre skjermkort. Den er jo nesten større en murstein!

 

Synes heller at produsenter av kabinetter kan lage litt dypere kabinetter så man får plass til de laaange kortene. Er praktisk talt bare en brøkdel av kabinettene som har gode innvendige oppsett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...