Gå til innhold

Iphone-programmene blir lite brukt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om det er gjort samme type undersøkelser på andre mobilplattformer.

 

Tror nok resultatet blir nogenlunde det samme uansett plattform hvis en har samme tilgang til programmer, selvsagt.

Appstore har gjort det veldig lettvint og komfortabelt å laste ned programmer bare for å se hvordan de er.

Selv har jeg mange programmer som jeg aldri bruker, men de er kjekke å ha når behovet melder seg. Koaba f.eks. Ikke så veeeldig ofte man har behov for å ta bilde av en kinoposter for å finne ut mer om en film, men kjekt for å brife :cool:

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg kun Yr, Facebook, Live Poker og mBoxMail hver dag. Dette er 4 ut av 54 apps som jeg har installert. Men jeg liker å lete etter godbiter på AppStore og det er jo en hobby i seg selv :p

 

Men de appsene jeg bruker mest (la oss si per uke) er: Distant Shore, Southpark Mobile, iFamily Guy (streaming av alle sesongene), BeejiveIM, Zephyr, TV.nu, og Stanza.

 

Det problemet AppStore har nå er at det pumpes ut med unødvendig piss fra alle kanter, og da synker den gjennomsnittlige kvaliteten betraktelig for hele AppStore. Hvem trenger virkelig iFart, iChainsaw osv? Jeg vil ha programmer som faktisk har en funksjon, og ikke noe som jeg bruker 1 gang, forså å slette det. De appsene jeg faktisk bruker (som er nevnt øverst) er alle programmer som har stor nytteverdi (bortsett fra Live Poker), og da vil de selvfølgelig bli brukt.

 

Jeg stemmer nei til fis og spy! Apple kan heller opprette en egen barneavdeling på AppStore hvor fjortisene kan slå seg løs.

Lenke til kommentar

Grunn til å ikke kjøpe Iphone men 5800:

 

Iphone er nermere en pc enn en mobil (Det er også 5800, men ikke i en sååå stor grad)

Iphone har IKKE MMS (Det har 5800

Iphone gjør deg knyttet til Apple for bruk (Det gjør ikke NOKIA)

Iphone kamera suuuger!! (Det gjør også kameraet til 5800, men det er mye bedre og har autofokus DU KAN TA FILM (det går ikke på iphone) og masse mer)

Iphone har IKKE Flash! (Det har 5800)

IPhone er dyrer en 5800 men har mindre funsjoner .. hva er det? :p

Lenke til kommentar

Meja: Utrolig snever etterforskning. Om du ikke vet hva man kan få tak i med iPhone, så er sammenlikningen din ubrukelig. Jeg har MMS program, og jeg har program for opptak av video. Saken med iPhone i det store og det hele, er at: Dét den ikke har, kan man laste ned.

 

Btw, Flash kommer, og er vel ikke en stor nødvendighet for min del hvertfall.

 

Og iPhone er ikke knyttet til Apple for bruk(kun om du ikke vet bedre), det viser også nok en gang din innkompetanse. Sjekk ut Den store iPhonetråden på forumet, eller søk på google: Jailbreak !

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg kun Yr, Facebook, Live Poker og mBoxMail hver dag. Dette er 4 ut av 54 apps som jeg har installert. Men jeg liker å lete etter godbiter på AppStore og det er jo en hobby i seg selv :p

 

Men de appsene jeg bruker mest (la oss si per uke) er: Distant Shore, Southpark Mobile, iFamily Guy (streaming av alle sesongene), BeejiveIM, Zephyr, TV.nu, og Stanza.

 

Det problemet AppStore har nå er at det pumpes ut med unødvendig piss fra alle kanter, og da synker den gjennomsnittlige kvaliteten betraktelig for hele AppStore. Hvem trenger virkelig iFart, iChainsaw osv? Jeg vil ha programmer som faktisk har en funksjon, og ikke noe som jeg bruker 1 gang, forså å slette det. De appsene jeg faktisk bruker (som er nevnt øverst) er alle programmer som har stor nytteverdi (bortsett fra Live Poker), og da vil de selvfølgelig bli brukt.

 

Jeg stemmer nei til fis og spy! Apple kan heller opprette en egen barneavdeling på AppStore hvor fjortisene kan slå seg løs.

Ja, nei til humor og barnslighet. Her skal vi være voksne og ansvarlige. (ironi slutt)

App Store er allerede delt inn i kategorier. Selv synes jeg det er meget gøy å ha et bibliotek med ulike stereo-fiselyder i lomma og bruker iFart støtt og stadig. Gruer meg til den dagen vi ikke får lov å være barnslige lenger når vi må bruke mer enn 3 hender for å telle alderen.

Lenke til kommentar
Det mest fascinerende er imidlertid at i det lange løp, er det kun én prosent som bruker programmene de har lastet ned til Iphone.

1) Det er mye enklere å laste ned programmer på iPhone = flere nedlastinger = ikke like mye bruk per nedlasting

 

2) Mobilprogrammer installert for andre mobilOS blir like lite brukt, så å bruke iPhone er bare overskriftsføde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller FieldRunners på min iPod Touch hver dag. Spilte mye Monopoly og Solitaire Deluxe også, men brukte så altfor mye av min fritid :)

 

Skjønner ikke hvordan en slik tråd kan ende med en diskusjon om iPhone eller Nokia...

 

For min del bruker jeg min Nokia N95 til mobil - og iPod Touch til underholdning... Beste fra to verdener :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...