Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag til date når man ikke bor i en by? Det første som dukker opp i hodet mitt er jo en filmkveld eller noe i den duren. Men får litt inntrykk av at hun kanskje vil noe annet(dog ikke sikkert det stemmer). En kveldstur kunne jo vært koselig, men det blåser en god del her i dag.

Lenke til kommentar

Hvordan organiserer folk her tannbørstene til gjestene som kommer på besøk? Merke dem med navn? Føler det blir litt merkelig.

 

Selv om jeg er singel ønsker jeg ikke å gni det inn i øynene hennes at det finnes andre kvinner i livet mitt.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Hvordan organiserer folk her tannbørstene til gjestene som kommer på besøk? Merke dem med navn? Føler det blir litt merkelig.

 

Selv om jeg er singel ønsker jeg ikke å gni det inn i øynene hennes at det finnes andre kvinner i livet mitt.

Hvor mange tannbørster er det snakk om da? Aldri opplevd å få egen tannbørste hos noen som treffer andre, så denne problemstillingen var ny for meg :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan organiserer folk her tannbørstene til gjestene som kommer på besøk? Merke dem med navn? Føler det blir litt merkelig.

 

Selv om jeg er singel ønsker jeg ikke å gni det inn i øynene hennes at det finnes andre kvinner i livet mitt.

Hvor mange tannbørster er det snakk om da? Aldri opplevd å få egen tannbørste hos noen som treffer andre, så denne problemstillingen var ny for meg :p

 

Foreløpig to tannbørster, med lik farge. De er plassert på ulike steder, så per dags dato husker jeg hvilken som tilhører hvem.

 

Det føles naturlig å tilby alle som kommer en tannbørste, så jeg har flere uåpnede. Om det er snakk om en person som åpenbart ikke kommer tilbake, kaster jeg børsten. Men ellers beholder jeg den.

 

discostu: Å "være sammen" kan bety så mangt.

Lenke til kommentar

Hei alle, jeg trenger litt hjelp (andres innspill) skal denne gå..

 

Det er denne jenta som jobber i en butikk som ofte sitter i kassa, kjempenydelig, og veldig fin uten sminke også, og jeg liker henne. Men hvordan skal jeg liksom gå fram for å få nr. hennes, jeg som ikke kjenner henne engang uten å virke creepy lix?

 

Har sett for meg slik: Jeg går en gang rett før stengetid (ingen kunder da) også går opp te kassa, betaler og veldig ofte spør de som jobber "kvittering?" men sist gang fant jeg ut at jeg sier selv bare "Oooogså tar jeg veldig gjerne den kvitteringen din" og da svarte hun "Selvfølgelig ^^ " også smilte no jævlig, og da holdt jeg nesten på å gjennomføre men var seff ikke mann nok te å spørre om nummeret.

 

Men uanz neste gang samme greia, spør om kvittering "ooooogså bare lurte jeg på.. er du virkelig singel?" Får jeg nei, så greit fordi er lei av å prøve å hooke up med jenter som har type, får jeg ja og hun kanskje er interessert slipper jeg mye stress hvis hun ikke hadde vært singel, så sier hun ja? Så tenkte jeg å si no sånt at syns du virker veldig snill, legg nr ditt inn i tlf min da :)

 

Men mulighetene er selvsagt mange.. Noen som kunne bistå en betatt mann i nød? Jeg overfører 100kr på konto til den som gir tipset hvis det virker og jeg får nr hennes :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...