Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn heller ut hvordan jeg smertefritt kan kjøre mange Chrome samtidig på en maskin :p når vinteren kommer kan det godt være jeg setter opp en liten server, eventuelt at jeg kjører en ørtifjørten-kjerner Xeon i hovedmaskinen.

Edit: den kjører på rundty 70% i snitt når jeg kjører "full", så det er jo en forbedring... ca 5 min per WU.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Finn heller ut hvordan jeg smertefritt kan kjøre mange Chrome samtidig på en maskin :p når vinteren kommer kan det godt være jeg setter opp en liten server, eventuelt at jeg kjører en ørtifjørten-kjerner Xeon i hovedmaskinen.

 

Edit: den kjører på rundty 70% i snitt når jeg kjører "full", så det er jo en forbedring... ca 5 min per WU.

Min ligger på 99% på 3700. 99% sikker du ikke kan kjører mange chome samtidig på en maskin :tease:

Lenke til kommentar

 

2x 14 kjerner xeon v4 i hus. Men ikke noe hovedkort ennå :p

Hva skal du kjøre på det beistet? Kun folding...

 

 

Aner ikke, ennå. Tenkte det kunne være litt stas å ha 14 kjerner i hovedmaskinen. Pluss, de kostet ikke all verden (betalte vel omtrent 5000kr tilsammen for begge to, frakt og noen små kroner til staten/fortoller inkludert).

 

Spent på om jeg kan tvinge gjennom maks turbo på disse permanent gjennom X99 OC Formula-kortet mitt...

Lenke til kommentar

 

 

2x 14 kjerner xeon v4 i hus. Men ikke noe hovedkort ennå :p

Hva skal du kjøre på det beistet? Kun folding...

 

 

Aner ikke, ennå. Tenkte det kunne være litt stas å ha 14 kjerner i hovedmaskinen. Pluss, de kostet ikke all verden (betalte vel omtrent 5000kr tilsammen for begge to, frakt og noen små kroner til staten/fortoller inkludert).

 

Spent på om jeg kan tvinge gjennom maks turbo på disse permanent gjennom X99 OC Formula-kortet mitt...

 

HKet som DuranN hadde uten nederste PCI-E port? :p

Lenke til kommentar

RIktig. Står i kassa her

 

 

 

 

2x 14 kjerner xeon v4 i hus. Men ikke noe hovedkort ennå :p

Hva skal du kjøre på det beistet? Kun folding...

 

 

Aner ikke, ennå. Tenkte det kunne være litt stas å ha 14 kjerner i hovedmaskinen. Pluss, de kostet ikke all verden (betalte vel omtrent 5000kr tilsammen for begge to, frakt og noen små kroner til staten/fortoller inkludert).

Spent på om jeg kan tvinge gjennom maks turbo på disse permanent gjennom X99 OC Formula-kortet mitt...

 

HKet som DuranN hadde uten nederste PCI-E port? :p

 

Ja, det vidunderet står i kassa fortsatt. Men savner egentlig den porten :p kunne kjørt 980 SLI med Xeon.

Lenke til kommentar

Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment, men kontakt oss gjerne på 33 00 55 00 eller [email protected] så hjelper vi deg finne et alternativt produkt til dette.

 

Det får jeg nå, hehe. Men skal ikke ha mere kort. Fikk evga kortene i dag, kjører 2025 og 65c, på 72 er det 1999.

 

Hvorfor må de ha de hore lysene på kortene i dag, får jeg mere ppd :tease:

 

Tok ut msi 980 med en vifte som ikke funker, 91c og ca 1000MhZ og 265k ppd, nå er det 730k.

Mangler en hdmi kabel, så tar den andre i morgen.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...